×
×

دهمین اثر «رضا یزدانی» راهی بازار موسیقی کشور شد

  • کد نوشته: 108763
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۴ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logoآلبوم موسیقی «دوئل در آینه» جدید ترین اثر «رضا یزدانی» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم «دوئل در آینه» را در ادامه ببینید

    دهمین اثر «رضا یزدانی» راهی بازار موسیقی کشور شد
  • کاور آلبوم جدید رضا یزدانی

    کاور آلبوم جدید رضا یزدانی

    آلبوم موسیقی «دوئل در آینه» جدید ترین اثر «رضا یزدانی» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثر به آهنگسازی و خوانندگی «رضا یزدانی» قرار بود تا پایان زمستان سال گذشته راهی بازار شود ولی با تغییراتی که این خواننده در مجموعه جدید خود ایجاد کرد، با تاخیر روبرو شد و حال این آلبوم در حال و هوای سایر آثار پیشین یزدانی از طریق بییپ تونز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است، این آلبوم شانزده قطعه به نام های «بی غروب»، «برزخ»، «تونل کندوان»، «می ترسم»، «رادیو»، «تاریخ تکراری»، «تحریف تاریخ»، «توریست»، «روزای دلگیر»، «گریم»، «آوانگارد»، «هفته دلتنگی»، «این روزا»، «رفت که رفت»، «رو به فردا» و «دوئل» دارد که «محمد خرمی نژاد»، «بهروز پایگان»، «میلاد عادل»، «بهنام شهرکی»، «آرش زمانیان»، «عمران میرزایی» و «امیر مهرپویا» تنظیم کنندگان این آلبوم هستند. اشعار قطعات را چندین ترانه سرا از جمله «مهدی ایوبی»، «حسن علیشیری»، «پدیده نیشابوری» و «مریم شجاعی» سروده‌اند.

    شایان ذکر است که آخرین آلبوم «رضا یزدانی» با نام «نوستالژی (تصویری)» شهریور ماه سال گذشته بود که راهی بازار شد و آلبوم جدید «دوئل در آینه» پس از آلبوم‌های شهر دل (۱۳۷۹)، پرنده بی پرنده (۱۳۸۲)، هیس (۱۳۸۵)، ساعت ۲۵ شب (۱۳۸۹)، ساعت فراموشی (۱۳۹۰)، خاطرات مبهم (۱۳۹۱)، ساعتا خوابن (۱۳۹۲)، سلول شخصی (۱۳۹۳) و «نوستالژی (تصویری)» (۱۳۹۴)، دهمین اثر این خواننده مطرح موسیقی ایران است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «دوئل در آینه» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «دوئل در آینه» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید  (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «دوئل در آینه» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=108763
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *