×
×

نصیر حیدریان: از تمام نوازندگانم راضی هستم

  • کد نوشته: 108639
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • رهبر ارکستر سمفونیک تهران پس از اجرای این ارکستر در شانگهای گفت: برگزاری کنسرت در کشورهای دیگر باعث بالا رفتن سطح موسیقی کشورمان خواهد شد. نصیر حیدریان در ارزیابی از اجرای ارکستر در چین اظهار کرد: اجرای خوبی داشتیم و نوازندگان با تمام توان و انرژی کار کردند. از تمام نوازندگانم راضی هستم و معتقدم […]

    نصیر حیدریان: از تمام نوازندگانم راضی هستم
  • ۱۴۴۵۲۰۲۱۹۹۶۳۱_Nadimi-24رهبر ارکستر سمفونیک تهران پس از اجرای این ارکستر در شانگهای گفت: برگزاری کنسرت در کشورهای دیگر باعث بالا رفتن سطح موسیقی کشورمان خواهد شد.

    نصیر حیدریان در ارزیابی از اجرای ارکستر در چین اظهار کرد: اجرای خوبی داشتیم و نوازندگان با تمام توان و انرژی کار کردند. از تمام نوازندگانم راضی هستم و معتقدم که ارکستر به بهترین شکل سمفونی نهم دووژاک را اجرا کرد.

    او درباره‌ی سالن اجرا نیز گفت: تالار محل برگزاری، از سیستم آکوستیک مناسبی برخوردار بود و از چینی‌ها به خاطر همکاری خوبشان تشکر می‌کنم. به هر حال وقتی ارکستر به کشور دیگری سفر می‌کند، موزیسین‌ها تلاششان را می‌کنند که با حفظ غرور ملی و برای کشورشان با توان و انرژی و به بهترین نحو ممکن کار کنند و همین باعث می‌شود تا ارکستر با کیفیت بهتری به روی صحنه رود.

    مدرس موسیقی دانشگاه گراتس همچنین بیان کرد:موضوع غرور ملی درباره‌ی چینی‌ها هم مشهود بود. سال گذشته هم که آن‌ها به ایران آمدند و در تالار وحدت اجرا کردند، تمام توانشان را به کار گرفتند که اجرایی درخور را به بهترین نحو ممکن ارائه‌ دهند و این موضوع کاملا طبیعی است.

    او در بخش پایانی سخنانش نیز گفت: امیدوارم این گونه کنسرت‌ها در کشورهایی دیگر همانند اتریش که سطح موسیقی کلاسیک بالایی دارد، ادامه پیدا کند تا شاهد پیشرفت هر چه بیشتر ارکسترهای کشورمان باشیم.

    به گزارش ایسنا، اعضای ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر موسیقی ملی ایران هفته‌ی گذشته به رهبری نصیر حیدریان و فرهاد فخرالدینی سازشان را در سالن هنرهای شرقی شانگهای کوک کردند و علاوه بر سمفونی نهم دووژاک، چند قطعه‌ی ملی را هم به رهبری فرهاد فخرالدینی روی صحنه بردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=108639
       
    برچسب ها نصیر حیدریان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *