×
×

به رهبری نصیر حیدریان و فرهاد فخرالدینی

  • کد نوشته: 108009
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۷ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • ارکسترهای جمهوری اسلامی ایران به رهبری نصیر حیدریان و فرهاد فخرالدینی چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت در سی‌وسومین فستیوال موسیقی بهاره شانگهای روی صحنه می‌روند.
    +معرفی ظرفیت‌های موسیقی ملی ایران و نیز موسیقی کلاسیک از اهداف این سفر است

    به رهبری نصیر حیدریان و فرهاد فخرالدینی
  • ارکستر ملی ایران

    ارکستر ملی ایران

    ارکسترهای جمهوری اسلامی ایران به رهبری نصیر حیدریان و فرهاد فخرالدینی چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت در سی‌وسومین فستیوال موسیقی بهاره شانگهای روی صحنه می‌روند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت همزمان با روز جهانی میراث فرهنگی دو رهبر ایرانی نصیر حیدریان و فرهاد فخرالدینی در شانگهای چین به اجرای برنامه خواهند پرداخت و ارکستر ایرانی را رهبری می‌کنند.

    در بخش موسیقی کلاسیک نصیر حیدریان استاد موسیقی دانشگاه گراتس سمفونی ۹ دورژاک را رهبری می‌کند.

    بخش موسیقی ملی شامل ۹ قطعه بدون کلام است که دو اثر از فرهاد فخرالدینی و هفت قطعه از آهنگسازان دیگر مانند علی اکبر قربانی، شهرام توکلی، کاظم داوودیان و مازیار حیدری اجرا می‌شود.

    ارسلان کامکار و حبیب جدیری به عنوان سولیست ویلن اعضای برگزیده ارکستر را همراهی می‌کنند. قطعه «به یاد جوانی» ساخته فخرالدینی را ارسلان کامکار و قطعه «چهارمضراب چهارگاه برای ویلن و ارکستر» ساخته فخرالدینی را جدیری اجرا می‌کند.

    در این کنسرت ترکیب و گزیده‌ای از اعضای ارکستر سمفونیک و ارکستر موسیقی ملی حضور خواهند داشت که قطعات سمفونیک و موسیقی ملی را می‌نوازند. معرفی ظرفیت‌های موسیقی ملی ایران و نیز موسیقی کلاسیک از اهداف این سفر است.

    https://musiceiranian.ir/?p=108009
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *