×
×

تازه ترین آلبوم امید جهان به زودی راهی بازار خواهد شد

  • کد نوشته: 107650
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۶ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

  • کسرت «امید جهان» خواننده جنوبی کشورمان با همت شرکت «سل‌فا» به مدیریت «مجید طوسی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران برگزار شد.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «امید جهان» را مشاهده نمایید

    تازه ترین آلبوم امید جهان به زودی راهی بازار خواهد شد
  • کنسرت امید جهان

    کنسرت امید جهان

    کنسرت «امید جهان» خواننده جنوبی کشورمان با همت شرکت «سل‌فا» به مدیریت «مجید طوسی» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این دومین کنسرت  رسمی امید جهان در تهران محسوب می‌شد و او نسبت به اجرای زمستان ۹۴ خود با تغییراتی در کنداکتور برنامه‌اش روی صحنه رفت. امید جهان همچنین برای اولین‌بار قطعاتی از آلبوم جدیدش را هم اجرا کرد. آلبومی که مراحل تولید آن به پایان رسیده و طی هفته‌های آینده از سوی شرکت سل‌فا در بازار منتشر خواهد شد، ناگفته نماند که جهان سال گذشته هم آلبوم «وایسا تند نرو» را به مخاطبانش ارائه کرده بود.

    شایان ذکر است که چهره هایی چون «نصرالله رادش»، «امین رستمی»، «شهاب بخارایی»، «حامد پهلان»، «امیر نوری»، «شراره رخام»، «سارا منجزی»، «مهدی کرد» و «محمود گل‌محمدی» مهمانان این کنسرت بودند.

    در ادامه می توانید عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از کنسرت «امید جهان» را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هریک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=107650
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *