×
×

سی ام اردیبهشت ماه سال جاری

  • کد نوشته: 107331
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • چهارمین فستیوال مرکز آموزشی موسیقی «نوای شهر آشوب» به مدیریت «علی قزانی»، سی ام اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
    +چهارمین دوره از فستیوال مرکز آموزشی موسیقی «نوای شهر آشوب» در بخش های کلاسیک، ایرانی، مقامی، کودک و بخش مهمان برگزار می شود

    سی ام اردیبهشت ماه سال جاری
  • پوستر

    پوستر

    چهارمین فستیوال مرکز آموزشی موسیقی «نوای شهر آشوب»، سی ام اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

    علی قزانی مسئول برگزاری جشنواره، با اعلام این خبر و در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفت: «امروزه، آموزش موسیقی بخشی از آموزش عمومی و یکی از ارکان مهم تربیتی عصر حاضر به شمار می رود، برهمین اساس چهارمین دوره از فستیوال مرکز آموزشی موسیقی «نوای شهر آشوب» در بخش های کلاسیک، ایرانی، مقامی، کودک و بخش مهمان، طی تاریخ سی ام اردیبهشت ماه سال جاری، در تالار ایوان شمس برگزار می شود. گفتنی هستم این مراسم پیشتر قرار بود ۱۴ اسفند ماه سال جاری برگزار شود که به دلیل همزمانی با ایام فاطمیه لغو به بهار امسال و آخرین روزهای اردیبهشت ماه موکول شد. همچنین ناگفته نماند که طی این مراسم از مقام هنری چند تن از استادان پیشکسوت موسیقی ایران تجلیل به عمل می‌آید.»

    وی در ادامه افزود: «در راستاى رسیدن به هدفى بزرگ در سال ١٣٨٩ اولین دوره با همکارى شهردارى تهران برگزار شد و با توجه به استقبال قابل ستایش هنردوستان و هنرمندان، در پى آن شدیم که با تمام مشکلات در پیش روى برگزارى یک برنامه آن را به صورت یک فستیوال آموزشى، سالیانه برگزار کنیم. لازم به ذکر است در سال آتى، فستیوالى دیگر به صورت کاملا مجزا جهت رقابت گروه هاى خارج از آموزشگاه با بخش داورى و جوایز ارزنده، برگزار خواهد شد که شرایط شرکت در آن به زودى اعلام می شود.»

    شایان ذکر است که مرکز آموزش موسیقی نوای شهر آشوب در سال ۱۳۸۵ با هدف ارتقاء کیفیت آموزش تاسیس شد و در این راستا فعالیت هایی برای بهبود کیفیت آموزشی به عمل آورده است و توانسته با کمک گرفتن از اساتید مجرب و تحصیل کرده در جهت پرورش و استعدادیابی علاقه مندان به موسیقی، گامی موثر برای ارتقاء موسیقی این مرز و بوم بردارد.

    علاقمندان می‌توانند جهت تهیهء بلیط این جشنواره به آدرس shahrashoobmusic.ir مراجعه کنند و یا در صورت تمایل با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۸۱۶۳۹ تماس حاصل فرمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=107331
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *