×
×

تهران، یزد و کرمانشاه در انتظار کنسرت «پردگیان باغ سکوت»

  • کد نوشته: 107237
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۰ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • کیهان کلهر (نوازنده‌ی چیره‌دست کمانچه) که قصد دارد خردادماه امسال هفت شب در تالار وحدت روی صحنه برود، اواخر اردیبهشت‌ماه نیز در چند شهر ایران اجرا می‌کند.

    تهران، یزد و کرمانشاه در انتظار کنسرت  «پردگیان باغ سکوت»
  • ۱۳-۶۶۰کیهان کلهر (نوازنده‌ی چیره‌دست کمانچه) که قصد دارد خردادماه امسال هفت شب در تالار وحدت روی صحنه برود، اواخر اردیبهشت‌ماه نیز در چند شهر ایران اجرا می‌کند.

    کلهر ۲۱ اردیبهشت‌ماه در نیشابور اجرا می‌کند. این تور که «پردگیان باغ سکوت» نام دارد، ۲۴ اردیبهشت در یزد و ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت‌ماه نیز در سالن «انتظار» کرمانشاه اجرا خواهد شد.

    این در حالی است که کلهر ۲۷ اردیبهشت‌ماه نیز با مردم خرم‌آباد دیدار می‌کند.

    در این تور کنسرت، گروه «راح روح» نوای کمانچه‌ی کیهان کلهر را همراهی می‌کنند که نوید افقه (تنبک)، علی بهرامی‌فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار) در آن ساز می‌زنند.

    کیهان کلهر در سال ۱۳۴۲ در خانواده‌ای کرمانشاهی و موسیقی‌دوست در تهران چشم به جهان گشود. او موسیقی را از پنج سالگی به‌صورت آزاد شروع کرد. دوازده ساله بود که به‌صورت حرفه‌ای به موسیقی پرداخت و در ۱۳سالگی با ارکستر رادیو و تلویزیون کرمانشاه شروع به همکاری کرد.

    کلهر مدتی کوتاه با گروه «شیدا» در مرکز هنری «چاووش» همکار بود. در ۱۷سالگی مقیم ایتالیا شد و سپس به نیت ادامه‌ی تحصیل راهی کانادا شد و در رشته‌ی آهنگسازی از دانشگاه کارلتون اتاوا فارغ‌التحصیل شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=107237
       
    برچسب ها کیهان کلهر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *