×
×

تعویق یک هفته ای اجراهای موسیقی در شهر «مراغه»

  • کد نوشته: 107011
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۸ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت «سامان جلیلی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طیق برنامه ریزی های انجام شده، قرار بود طی تاریخ های ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر مراغه برگزار شود، به دلیل درگذشت «محمدعلی حسین زاده» نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.
    +محمد قیامتی (مدیر برنامه‌های سامان جلیلی) اعلام کرده در صورت برگزاری این کنسرت در تاریخ جدید، اطلاع رسانی های لازم به مخاطبین این خواننده از طریق رسانه ها انجام خواهد شد

    تعویق یک هفته ای اجراهای موسیقی در شهر «مراغه»
  • سامان جلیلی

    سامان جلیلی

    کنسرت «سامان جلیلی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طیق برنامه ریزی های انجام شده، قرار بود طی تاریخ های ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر مراغه برگزار شود، به دلیل درگذشت «محمدعلی حسین زاده» نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «محمدعلی حسین زاده» منتخب مردم شهر مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بزرگراه قزوین به زنجان در یک تصاودف رانندگی درگذشت و همین اتفاق موجب شد اجراهای موسیقی در این شهر به مدت یک هفته به تعویق بیفتند.

    شایان ذکر است که محمد قیامتی (مدیر برنامه‌های سامان جلیلی) اعلام کرده در صورت برگزاری این کنسرت در تاریخ جدید، اطلاع رسانی های لازم به مخاطبین این خواننده از طریق رسانه ها انجام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=107011
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *