×
×

کنسرت “آوای مهربانی” برگزار شد

  • کد نوشته: 106866
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۷ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • سهیلا پورگرامی همراه گروه موسیقی “آوای مهربانی” قطعاتی از موسیقی تلفیقی را در تالار وحدت روی صحنه برد. به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علاقه‌مندان به موسیقی تلفیقی ١۶ اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت شنونده آثاری از پدرام درخشانی بودند که سال‌هاست در زمینه موسیقی فیوژن (تلفیقی) فعالیت دارد. گروه “آوای مهربانی” با آواز […]

    کنسرت “آوای مهربانی” برگزار شد
  • photo_2016-05-06_12-03-44سهیلا پورگرامی همراه گروه موسیقی “آوای مهربانی” قطعاتی از موسیقی تلفیقی را در تالار وحدت روی صحنه برد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علاقه‌مندان به موسیقی تلفیقی ١۶ اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت شنونده آثاری از پدرام درخشانی بودند که سال‌هاست در زمینه موسیقی فیوژن (تلفیقی) فعالیت دارد.

    گروه “آوای مهربانی” با آواز سهیلا پورگرامی و دو همخوان، قطعاتی را از دو فرهنگ مختلف موسیقایی اجرا کردند که حاصل همنشینی موسیقی جَز و موسیقی اصیل ایرانی بود. قطعاتی که با خوانش کلام شاعران کلاسیک شکل می‌گرفت. مخاطب در این اجرا شاهد همنوازی سازهای ایرانی با سازهای غربی یعنی پیانو، فلوت و گیتار بود.

    «آوای مهربانی» که به‌تازگی در فستیوال «ترانه شرق» مقام دوم را از آن خود کرد، با قطعات “هوای عاشقی”، “تک درخت”، “کجاست”، “وا دل من”، “شانه”، “بیا تا گل برافشانیم”، “آمون”، “دیوانه شو”، “عشق و درویشی” و یک قطعه بی‌کلام کردی میزبان مخاطبان بود.

    پیمان رضایی (هم آوا)، صبا ضامنی (هم آوا)، مینو قاسم‌پور (قانون)، شیما بلوکی‌فر (قانون)، رخساره رستمی (عود)، سوگل ضامنی (تار)، عمید بنکدار (گیتار باس)، طراوت باباخانلو (فلوت)، عسل ملک‌زاده (دف)، علیرضا مصدقی (پرکاشن) و یلدا صمدی (پیانو) در کنار سهیلا پورگرامی در این کنسرت هنرنمایی کردند.

    این در حالی بود که خانواده الهی قمشه‌ای، حبیب رضایی و شهره لرستانی هم در این اجرا حضور داشتند.

    https://musiceiranian.ir/?p=106866
       
    برچسب ها الهی قمشه‌ای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *