×
×

کتاب «دنیای این روزای من» منتشر شد

  • کد نوشته: 106683
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • رونمایی و جشن امضای اولین مجموعه ترانه‌های «روزبه بمانی» به نام «دنیای این روزای من» طی تاریخ دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در فروشگاه بوکلند مجتمع پالادیوم با حضور گسترده هنرمندان و دوستداران روزبه بمانی برگزار شد.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از مراسم رونمایی کتاب روزبه بمانی را دنبال کنید

    کتاب «دنیای این روزای من» منتشر شد
  • رونمایی و جشن امضای اولین مجموعه ترانه‌های «روزبه بمانی»

    رونمایی و جشن امضای اولین مجموعه ترانه‌های «روزبه بمانی»

    رونمایی و جشن امضای اولین مجموعه ترانه‌های «روزبه بمانی» به نام «دنیای این روزای من» طی تاریخ دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در فروشگاه بوکلند مجتمع پالادیوم با حضور گسترده هنرمندان و دوستداران روزبه بمانی برگزار شد.

    در این مراسم «روزبه بمانی» کتاب «دنیای این روزای من» را مجموعه‌ای تماما عاشقانه دانست و از احتمال انتشار ترانه‌های اجتماعی خود در آینده نیز خبر داد.

    همچنین این مراسم میهمانان ویژه‌ی فراوانی داشت و اهالی ترانه و موسیقی یکی پس از دیگری به مراسم می‌آمدند که از این میان می‌توان

    «احسان خواجه‌امیری»، «محمد اصفهانی»، «مهدی یراحی»، «علی لهراسبی»، «مونا برزویی»، «یغما گلرویی»، «علیرضا افکاری»، «افشین مقدم»، «سعید کریمی»، «رضا تاجبخش»، «علی اوجی»، «فرزاد فتاحی»، «احسان نی‌زن»، «سام نوری»، «حسن علیشیری»، «امیر عظیمی»، «مهرداد احمدزاده»، «همایون نصیری»، «هومن نامداری» و «مهرداد نصرتی» از جمله مهمان های حاضر در این مراسم بودند.

    شایان ذکر است که مجوعه ترانه‌‌ی «دنیای این روزای من» از سوی انتشارات «نگاه» منتشر شده است.

    در ادامه عکسهای این مراسم را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=106683
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *