×
×

مرور نغمات تربت‌جام

  • کد نوشته: 106624
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • تازه‌ترین آلبوم استاد غلامعلی پورعطایی نوازنده و خواننده فقید موسیقی خراسان بعد از پایان ماه مبارک رمضان در بازار موسیقی منتشر می‌شود. نیما جوان مدیر مرکز پخش و نشر جوان  با اعلام این خبر گفت: زنده یاد غلامعلی پورعطایی در ماه های آخر زندگی پربار خود تجربه ای را با گروه کوبه ای «رادها» با […]

    مرور نغمات تربت‌جام
  • ۲۰۶۶۰۷۵تازه‌ترین آلبوم استاد غلامعلی پورعطایی نوازنده و خواننده فقید موسیقی خراسان بعد از پایان ماه مبارک رمضان در بازار موسیقی منتشر می‌شود.

    نیما جوان مدیر مرکز پخش و نشر جوان  با اعلام این خبر گفت: زنده یاد غلامعلی پورعطایی در ماه های آخر زندگی پربار خود تجربه ای را با گروه کوبه ای «رادها» با همراهی مرتضی و مجید یگانه راد داشت که اولین خروجی این معاشرت هنری در قالب آلبوم «آن دگر» چندی پیش روانه بازار موسیقی شد و حالا در ادامه این تجربه موسیقایی تصمیم گرفته شده که بخش دیگری از این فعالیت مشترک در قالب آلبوم دیگری روانه بازار موسیقی شود.

    وی ادامه داد: این آلبوم نگاهی متفاوت و جذاب به نغمات موسیقایی منطقه تربت جام دارد که استاد پورعطایی با نوای دلنشین و سحرانگیز خود با برادران راد آن را تولید کردند که هم اکنون نیز در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد و اگر برنامه ریزی های ما در این مورد با مشکلی به وجود نیاید تا پایان ماه مبارک رمضان در بازار موسیقی منتشر می شود.

    جوان در پایان با اشاره به کیفیت و جایگاه این اثر بیان کرد: به اعتقاد من این آلبوم یکی از ارزشمندترین و غنی ترین آثار موسیقایی مرتبط با موسیقی نواحی است که تصور می کنم هم می تواند مورد توجه مخاطبان خاص و پژوهشگران و هم مورد عنایت دوستداران موسیقی قرار بگیرد. به هر حال این وظیفه ماست که به سهم خود بتوانیم در انتشار آثاری مرتبط با گنجینه های ملی این سرزمین فعالیت هایی را انجام دهیم.

    آلبوم موسیقی «آن دگر» روایتی از مجید و مرتضی یگانه‌‌راد با آواز و دوتار استادغلامعلی پورعطایی و عبدالله ساورعلیا و اجرای گروه موسیقی رادها توسط شرکت آوای حنانه تولید و توسط شرکت نشر و پخش جوان توزیع شده بود. این اثر ۲۷ شهریور با مشارکت فرهنگسرای اندیشه و با حضور اساتید و هنرمندان موسیقی و سینما رونمایی شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=106624
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *