×
×

با هنرمندی «سعید بهرامی» و «مصباح قمصری»

  • کد نوشته: 106137
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «بزن باران» ثمره تکنوازی عود «سعید بهرامی» و نیز دونوازی وی با سازهای کوبه ای «مصباح قمصری» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +کاورهای آلبوم «بزن باران» را در ادامه ببینید

    با هنرمندی «سعید بهرامی» و «مصباح قمصری»
  • آلبوم «بزن باران»

    آلبوم «بزن باران»

    آلبوم موسیقی «بزن باران» ثمره تکنوازی عود «سعید بهرامی» و نیز دونوازی وی با سازهای کوبه ای «مصباح قمصری» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم نه قطعه به نام های «آشیان درد»، «بزن باران»، «تردید»، «موج سراب»، «گردی از غبار»، «ساز دلتنگی»، «سوار بی قرار»، «پیش نواز شور» و «شور شیرین» دارد که قطعات این آلبوم در دستگاه شور، آواز شوشتری و دستگاه نوا ساخته شده است. همچنین در این اثر «سعید بهرامی» ساختن ملودی ها و نواختن عود را به عهده داشته و «مصباح قمصری» با نوازندگی سازهای کوبه ای و دیجریدو ریتم را پدید آورده است.

    «سعید بهرامی» درباره آلبوم «بزن باران» می گوید: «موسیقی زبان مشترک همه انسان‌هاست، بی آنکه نژاد، فرهنگ، زبان، دین و آیینی خاص را در آفرینش خود دخیل بداند. از این رو همگان آنرا می شنوند و فراخور حال خویش ترجمان می کنند. با این بینش بر آن شدم تا با رویکردی تصویری – شنیداری آنچه را تراژدی زندگی انسان نامیده ایم، با زبان مشترک موسیقیایی و بدون کلام عرضه کنم.»

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «بزن باران» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «بزن باران» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «بزن باران» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=106137
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *