×
×

تجلیل از خواننده‌ی نامدار موسیقی سنتی و ۶ هنرمند اصفهانی

  • کد نوشته: 105789
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۶ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • «حسام الدین سراج» -خواننده‌ی شناخته شده‌ی موسیقی ایران- از هشتم تا دهم اردیبهشت با همراهی ارکستر موسیقی «نقش جهان» با رهبری «مهدی پناهی» به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این کنسرت در هفته‌ی اصفهان و نکوداشتی برای این شهر فرهنگی انجام خواهد شد؛ این در حالی است که امشب تجلیلی از این خواننده‌ی نامدار و ۶ […]

    تجلیل از خواننده‌ی نامدار موسیقی سنتی و ۶ هنرمند اصفهانی
  • حسام الدین سراج

    حسام الدین سراج

    «حسام الدین سراج» -خواننده‌ی شناخته شده‌ی موسیقی ایران- از هشتم تا دهم اردیبهشت با همراهی ارکستر موسیقی «نقش جهان» با رهبری «مهدی پناهی» به اجرای برنامه خواهد پرداخت. این کنسرت در هفته‌ی اصفهان و نکوداشتی برای این شهر فرهنگی انجام خواهد شد؛ این در حالی است که امشب تجلیلی از این خواننده‌ی نامدار و ۶ فعال هنری اصفهانی (در رشته‌های خوشنویسی، مینیاتور، قلم‌زنی، خاتم‌کاری و موسیقی) از جمله کیومرث پوراحمد نیز انجام خواهد شد.

    او در کنسرت پیش‌روی خود قطعاتی چون «به اصفهان رو» یه یاد استاد «تاج اصفهانی» – استاد بزرگ آواز- را اجرا خواهد کرد، همچنین تصنیف «اشک مهتاب» از استاد محمدرضا شجریان از دیگر قطعاتی است که سراج آن را با آرزوی بهبودی و سلامت کامل ایشان به اجرا در خواهد آورد. «باد صبا» و «شب عاشقان بی‌دل» با آهنگسازی «همایون رحیمیان» نیز از دیگر قطعاتی است که سراج در این برنامه به اجرا درخواهد آورد.

    ارکستر «نقش جهان» ارکستر بزرگ از سازهای زهی، بادی و ایرانی است که در اصفهان مشغول فعالیت است. این برنامه در سالن آمفی‌تئاتر کوچک اصفهان و در ساعت ۲۰:۳۰ انجام خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=105789
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *