×
×

از سوی «علی عطشانی»

  • کد نوشته: 105781
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۶ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • علی عطشانی کارگردان سینما تاکید کرد از عباس قادری برای حضور در فیلم «نقش نگار» دعوت نکرده است. علی عطشانی کارگردان سینما با اشاره به اظهارنظر عباس قادری در مورد دعوت از او برای خواندن ترانه فیلم «نقش نگار» گفت: با تمام احترامی که برای این خواننده قائلم، اما من هیچ صحبتی با او برای […]

    از سوی «علی عطشانی»
  • ۲۰۵۷۷۹۸علی عطشانی کارگردان سینما تاکید کرد از عباس قادری برای حضور در فیلم «نقش نگار» دعوت نکرده است.

    علی عطشانی کارگردان سینما با اشاره به اظهارنظر عباس قادری در مورد دعوت از او برای خواندن ترانه فیلم «نقش نگار» گفت: با تمام احترامی که برای این خواننده قائلم، اما من هیچ صحبتی با او برای حضور در «نقش نگار» نداشتم و نمی‌دانم چرا عباس قادری در مصاحبه‌اش چنین حرفی زده است.

    وی ادامه داد: دعوت از ناصر ملک مطیعی به عنوان یکی از بازیگران سینمای ایران بیشتر به این دلیل بود که شرایط این بازیگر بسیار ویژه بود و من می‌خواستم خاطره این بازیگر بعد از سال‌ها در سینمای ایران زنده شود.

    عطشانی در پایان تاکید کرد: هیچ‌گاه به ذهن من خطور هم نکرده بود که از این خواننده برای فیلم «نقش نگار» دعوت کنم.

    عباس قادری در گفتگو با «تماشاگران امروز» با اشاره به علاقه علی عطشانی کارگردان سینمای ایران برای حضور در فیلم‌هایش گفته بود: عطشانی چند بار به من پیشنهاد داد. خیلی دوست دارد من در فیلم هایش باشم.

    وی با تایید اینکه عطشانی برای خواندن در «نقش نگار» که بازگشت به سینمای ناصر ملک مطیعی محسوب می شد به وی پیشنهاد داده درباره دلایل محقق نشدن این همکاری بیان کرد: گفتم اگر قرار است یک همکاری خوب داشته باشم باید همه چیز حساب شده باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=105781
       
    برچسب ها علی عطشانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *