×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 105724
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logoقطعه «آتش مهر» از گروه موسیقی «نوای هم آوازان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. در ادامه می توانید این قطعه را با اجازه صاحب اثر، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • photo_2016-04-24_11-28-55قطعه «آتش مهر» از گروه موسیقی «نوای هم آوازان» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی «نوای هم آوازان» به خوانندگی «عارف چراغیان» قطعه «آتش مهر» را در آواز اصفهان تولید و منتشر کرده اند.

    امیر رحمانی (سنتور،تنظیم کننده)، ندا چراغیان (عود)، وفا مصباحی (نی)، کاوه صدیقی (کمانچه)، عارف چراغیان (تاروسرپرست گروه) و مجید علیزاده (سازهای کوبه ای) اعضای اصلی این گروه موسیقی را تشکیل میدهند. ناگفته نماند که نوازندگان گروه موسیقی نوای هم آوازان همگی از فارغ التحصیلان هنرستان موسیقی و دانشگاه موسیقی هستند، همچنین در کنار انتشار این اثر، از مرتضی فتحی (استدیو سونات) نیز تشکر شده است.

    شایان ذکر است که گروه موسیقی نوای هم آوازان از سال ۱۳۸۵ کار خودش را آغاز و تا امروز در تهران و چند شهرستان کنسرت برگزار کرده است، همچنین این گروه در سالهای ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ در جشنواره بین المللی موسیقی فجر حضور داشته است.

    در ادامه می توانید «آتش مهر» را با اجازه صاحب اثر، از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود «آتش مهر»

    آنلاین بشنوید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=105724
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *