×
×

ششم اردیبهشت ماه سال جاری

  • کد نوشته: 105718
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • رسیتال پیانوی «فریدون ناصحی» نوازنده و موزیسین نام آشنا، روز ۶ اردیبهشت ساعت ۲۱ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.
    +جزئیات و اطلاعات کامل بلیت فروشی

    ششم اردیبهشت ماه سال جاری
  • IMG_0040e33043cfbd9238bddcaab04b6c347374رسیتال پیانوی «فریدون ناصحی» نوازنده و موزیسین نام آشنا، روز ۶ اردیبهشت ساعت ۲۱ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این کنسرت «فریدون ناصحی» نوازنده با سابقه پیانو به اجرای آثار بزرگان موسیقی کلاسیک جهان می پردازد. این نوازنده دربخش نخست این اجرا، قطعه سونات ازشوبرت که یک قطعه آوازی با پیانو است را اجرا می کند و سپس قطعه walzer به معنی درطبیعت راه می رود، به همراه ۶ قطعه از چوپن و همچنین بخش دوم را با قطعاتی از Rachmaninov، به همراه قطعه La campanella از آثارLisZt، برای مخاطبان موسیقی کلاسیک غربی اجرا خواهد کرد.

    «فریدون ناصحی» فرزند حسین ناصحی آهنگساز در سال ۱۳۵۴ موفق به اخذ بورسیه جهت ادامه تحصیلات خود در کشور آلمان گردید. وی بعد از اتمام دوره تحصیلاتش در رشته سولیستی پیانو و اجرای چندین رسیتال پیانو در این کشور و اتریش به ایران بازگشت و چندین اجرا در تالار وحدت ، فرهنگسرای نیاوران و… برگزار کرد. ناصحی همچنین سابقه همکاری با موسیقیدانان شهیری همچون ایرج صهبائی،نادر مشایخی،امیل خاچاتوریان و … را درکارنامه هنری خود دارد.

    قابل ذکر است علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت ایران کنسرت iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=105718
       
    برچسب ها فریدون ناصحی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *