×
×

اعتمادی: اولین بار در کنار دریا بر روی جایگاه نجات‌غریق‌ها رفته و آواز سر دادم!

  • کد نوشته: 105713
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۵ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • برنامه «دورهمی» با اجرای «مهران مدیری»، شنبه سوم اردیبهشت‌ماه میزبان «خشایار اعتمادی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان بود.
    +من همیشه دوست داشتم بازیگر شوم و به نظرم استعدادم در این زمینه خوب بوده است
    +همیشه سعی کردم با مردم خوب رفتار کنم شاید اگر روزی هم حال خوشی نداشتم به خاطر عدم برخورد از خانه خارج نشدم

    اعتمادی: اولین بار در کنار دریا بر روی جایگاه نجات‌غریق‌ها رفته و آواز سر دادم!
  • IMG_20160422_011343برنامه «دورهمی» با اجرای «مهران مدیری»، شنبه سوم اردیبهشت‌ماه میزبان «خشایار اعتمادی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان بود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در ابتدای برنامه، مهران مدیری مجری برنامه از آغاز فعالیت هنری «خشایار اعتمادی» خواننده پاپ موفق دهه هفتاد پرسید و اعتمادی در جواب گفت: «من خوانندگی را از شش سالگی آغاز کردم، اولین بار در کنار دریا بر روی جایگاه نجات‌غریق‌ها رفته و آواز سر دادم. خواهرم این مسئله را به پدرم گفت، با استرس به خانه رفتم اما پدرم برخلاف انتظارم استقبال کرد.»

    اعتمادی درباره بی‌ارتباط بودن رشته تحصیلی با شغلش هم گفت: «به خاطر خانواده‌ام رشته اقتصاد را انتخاب کردم. من همیشه موسیقی را به شکل جدی دنبال می‌کردم و همیشه در لابه‌لای کتب درسی‌ام ابیات شعر قرار داده و می‌خواندم.»

    وی افزود: «علاقه زیادی به شهرت داشتم و یک بار مشغول دیدن برنامه تلویزیونی بودم که آهنگ‌های درخواستی پخش می‌کرد. آن روز از ته دل از خدا خواستم یکی از این درخواستی‌ها از قطعات من باشد. شاید برآوردن یک آرزو در زندگی هر آدمی بسیار جالب باشد و آن روز هم این اتفاق برای من افتاد، چرا که از صداوسیما با من تماس گرفته و اعلام کردند ترانه «علی» با پخش ۷۲ بار بیشترین رکورد را داشته است.»

    در اواسط برنامه مدیری نظر این هنرمند را درباره بازیگری پرسید: «من همیشه دوست داشتم بازیگر شوم و به نظرم استعدادم در این زمینه خوب بوده است.»

    مدیری در پاسخ به صحبت‌های اعتمادی از او خواست تا جای خود را در برنامه تغیر داده و مدیری بر مسند مصاحبه‌شونده قرار گیرد. اعتمادی بعد از قرار گرفتن در این جایگاه از بازی‌های پررنگ مدیری تعریف کرد و در نهایت پرسید چرا با این وجود روی به خوانندگی آورده است؟ مدیری بعد از کمی مکث گفت: غلط کردم! (با خنده)

    کارگردان سریال «ویلای من» در پایان برنامه به تعریف خاطره اولین دیدارش با این خواننده پرداخت و گفت: «یک بار همراه با علیرضا عصار در استودیو صبا بودیم که با خشایار اعتمادی روبه‌رو شدم. برای خوش‌وبش با او از جایم برخاستم، اما او به سردی پاسخم را داد. برای دومین بار برخاسته و نسبت به او و آثارش ابراز علاقه کردم اما این بار با بی‌تفاوتی از کنارم عبور کرد. در نهایت برای آخرین بار دنبال به او آشپزخانه رفتم و در را بستم و گفتم من هم آدم معروفی هستم، چرا این‌قدر بی‌اهمیت هستید؟» اعتمادی گرچه زیر بار این خاطره مدیری نرفت، اما گفت: «همیشه سعی کردم با مردم خوب رفتار کنم شاید اگر روزی هم حال خوشی نداشتم به خاطر عدم برخورد از خانه خارج نشدم.»

    https://musiceiranian.ir/?p=105713
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *