×
×

با حضور ۱۴۰ فرانسوی

  • کد نوشته: 105655
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۳ دیدگاه
  • کنسرت «تبادل دوستی بین ایران و فرانسه» با حضور ۱۴۰ فرانسوی در تالار حافظ شیراز برگزار می شود. رئیس انجمن موسیقی فارس از اجرای موسیقی تبادل دوستی ایران و فرانسه به رهبری پژمان معمارزاده در شیراز خبر داد. هدایت رضایی با بیان اینکه گروهی متشکل از ۱۴۰ گردشگر فرانسوی به شیراز سفر می کنند، اظهار […]

    با حضور ۱۴۰ فرانسوی
  • ۲۰۰۲۹۵۱کنسرت «تبادل دوستی بین ایران و فرانسه» با حضور ۱۴۰ فرانسوی در تالار حافظ شیراز برگزار می شود.

    رئیس انجمن موسیقی فارس از اجرای موسیقی تبادل دوستی ایران و فرانسه به رهبری پژمان معمارزاده در شیراز خبر داد.

    هدایت رضایی با بیان اینکه گروهی متشکل از ۱۴۰ گردشگر فرانسوی به شیراز سفر می کنند، اظهار کرد: در این میان ۲۰ نفر از این گردشگران که در قالب برنامه تبادل دوستی ایران و فرانسه به کشور ما سفر کرده اند هنرمندان موسیقی هستند که در این سفر به اجرای موسیقی می پردازند.

    وی، ادامه داد: اجرای این برنامه یکشنبه پنجم اردیبهشت به رهبری پژمان معمارزاده در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور هنرمندان، بازرگانان، اصناف و مدیران استان برگزار می شود.

    رضایی افزود: در این برنامه موسیقایی، «گیوم وِنسال»، هنرمند فرانسوی سولیست پیانو به هنرنمایی می پردازد.

    رئیس انجمن موسیقی فارس، عنوان کرد: ارکستر الیانس فرانسه افزون بر کنسرت خود در تالار وحدت؛ به شهرهای اصفهان، شیراز، کاشان، کرمان و یزد می‌رود تا چهره فرهنگی ایران را به مردم فرانسه نشان دهد.

    وی ادامه داد: این گروه ۱۲۰ نفره شامل شخصیت‌های علمی، فرهنگی و تاثیرگذار کشور فرانسه در قالب یک هیات صد نفره به همراه ۲۰ نوازنده ۳۱ فروردین وارد ایران شدند.

    رئیس انجمن موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس گفت: یکی از مشهورترین نوازنده‌های فرانسوی نیز به اجرای کنسرت «تبادل دوستی بین ایران و فرانسه» می‌پردازد.

    برنامه «تبادل دوستی بین ایران و فرانسه» ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار می شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=105655
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *