×
×

ادامه تور کنسرت های جهانبخش در داخل کشور

  • کد نوشته: 105591
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logo«بابک جهانبخش» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، در ادامه تورکنسرت هایش، در شهرهای بجنورد و کرمان به روی صحنه خواهد رفت.
    +جزئیات و پوسترهای کنسرت جهانبهش در شهرهای بجنورد و کرمان

    ادامه تور کنسرت های جهانبخش در داخل کشور
  • بابک جهانبخش

    بابک جهانبخش

    «بابک جهانبخش» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، در ادامه تورکنسرت هایش، در شهرهای بجنورد و کرمان به روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «بابک جهانبخش» به همت موسسه فرهنگی و هنری «اکسیر نوین»، ابتدا طی تاریخ ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در شهر بجنورد (تالار مجلل فرهنگی و هنری گلشن) به اجرای کنسرت خواهد پرداخت و سپس ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر کرمان (تالار مجلل هتل ایرانگردی) به دیدار دوستدارانش می رود. علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت ها می توانند به سایت exirconcert.com مراجعه نمایند.

    تازه ترین آلبوم موسیقی «بابک جهانبخش» با عنوان «اینا یعنی عشق» تا خرداد ماه سال جاری توسط موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.  این خواننده درباره این اثر چنین می گوید: «در آلبوم «اینا یعنی عشق» با ترانه‌سرایان مختلفی همکاری داشته‌ام و ضمن نگاه هنری به اثر به بازار موسیقی هم توجه کرده‌ام. همچنین میکس و مسترینگ تمامی قطعات آلبوم توسط «آرش پاکزاد» انجام شده است.»

    شایان ذکر است که پیش از این آلبوم های «چی شده» (اواخر آذر ۱۳۸۴)، «بی اسم» (۲۲ آبان ۱۳۸۷)، «احساس» (۳۰ خرداد ۱۳۸۹)، «زندگی من» (۱۷ خرداد ۱۳۹۰)، «من و بارون» (۲۱ تیر ۱۳۹۱)، «اکسیژن» (۲۲ مرداد ۱۳۹۲) و «مدار بی قراری» (۲۳ شهریور ۱۳۹۳) با صدای «بابک جهانبخش» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=105591
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *