×
×

از گروه موسیقی «بادزنگ»

  • کد نوشته: 105516
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoاولین آلبوم رسمی گروه «بادزنگ» با عنوان «دنیای ناتموم» اثری از «علیرضا احمدزاده» و «مسعود فیاض زاده» از سوی نشر موسیقی «کوک» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
    +کاورهای آلبوم «دنیای ناتموم» را در ادامه ببینید

    از گروه موسیقی «بادزنگ»
  • آلبوم دنیای ناتموم

    آلبوم دنیای ناتموم

    اولین آلبوم رسمی گروه «بادزنگ» با عنوان «دنیای ناتموم» اثری از «علیرضا احمدزاده» و «مسعود فیاض زاده» از سوی  نشر موسیقی «کوک» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه «بادزنگ» در سال ۱۳۸۸ توسط «علیرضا احمدزاده» آغاز به کار کرده است، اما ساخت نخستین آلبوم این گروه به نام «دنیای ناتموم» از حدود ۳ سال پیش با همکاری «مسعود فیاض زاده» آغاز شد.

    آلبوم «دنیای ناتموم» شامل ۸ قطعه به نامهای «بومرنگ»، «بریدگی»، «برد باخت»، «تنگ ماه»، «ساعت»، «سایه»، «دست کبود» و «قدم‌های رفته» است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «دنیای ناتموم» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «دنیای ناتموم» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «دنیای ناتموم» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=105516
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *