×
×

اولین مسابقه داخلی معرفی استعدادهای موسیقی در فرهنگسرای ارسباران از سر گرفته می شود

  • کد نوشته: 105507
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • پس از وقفه ای هفت ماهه، برنامه مسابقه موسیقی «هزارصدا» با مدیریت و اجرای «آرش نصیری» در روز ۱۶ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
    +اسامی داوران این برنامه تا آخر هفته جاری اطلاع رسانی خواهد شد

    اولین مسابقه داخلی معرفی استعدادهای موسیقی در فرهنگسرای ارسباران از سر گرفته می شود
  • برنامه هزارصدا

    برنامه هزارصدا

    پس از وقفه ای هفت ماهه، برنامه مسابقه موسیقی هزارصدا با مدیریت و اجرای «آرش نصیری» در روز ۱۶ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این برنامه که اولین برنامه معرفی استعدادها و چهره های تازه موسیقی در داخل کشور است، از شهریور ۱۳۹۲ در همین فرهنگسرای ارسباران آغاز و از همان ابتدا با استقبال گسترده علاقمندان به موسیقی و خوانندگان جوان مواجه شد و هرماه در آن بسیاری از چهره های برجسته موسیقی به داوری آثار و اجراهای بسیاری از چهره های مستعد و اغلب حرفه ای و نیمه حرفه ای موسیقی نشستند که بازتاب نسبتا گسترده ای هم در مطبوعات داشت. از جمله چهره های مطرحی که به داوری در این برنامه نشستند، استاد محمدعلی بهمنی، استادناصر چشم آذر، عبدالجبار کاکایی، فواد حجازی، افشین یداللهی ، مانی رهنما، حمید حامی، پدرام کشتکار، محمدرضا صادقی، پویا نیکپور، مهرداد نصرتی، نیما مسیحا، بابک زرین، بنیامین بهادری، افشین مقدم، بابک صحرایی و بسیاری دیگر از چهره های مطرح موسیقی بودند که در زمینه آهنگسازی و تنظیم، ترانه و خوانندگی به ارائه نظرات خود پرداختند.

    هزارصدا در سال دوم خود یعنی در سال ۱۳۹۳ بخش مسابقه ساز و آواز و تصنیف موسیقی دستگاهی ایران را هم به عنوان یک بخش مجزا به برنامه های خود اضافه کرد که آن برنامه هم اولین مسابقه رسمی سازو آواز در تاریخ موسیقی ایران بود و در آن برنامه هم چهره های شناخته شده ای چون استادان نادر گلچین، عبدالحسین مختاباد، علی جهاندار، حسام الدین سراج، هادی منتظری، میلاد کیایی، ناصر فیض، عباس سجادی، کیوان ساکت، مهران مهرنیا، حسین پرنیا، حسین علیشاپور و … به ارائه نظرات خود و راهنمایی خوانندگان و گروههای جوان پرداختند.

    این برنامه بعدا با توجه به تغییر و تحولاتی که در مدیریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به وجود آمده بود، در فرهنگسرای ارسباران متوقف و با مساعدت سید عباس سجادی، مدیر هنرمند فرهنگسرای نیاوران به آن محل انتقال یافت و هم اکنون با نظر مساعد مدیریت جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به خانه اصلی خود بازگشته است.

    بنابر اعلام آرش نصیری طراح، مدیر و مجری این برنامه، اولین برنامه هزارصدای سال ۱۳۹۵ در ساعت ۱۵ روز پنج شنبه شانزدهم اردیبهشت در فرهنگسرای ارسبارن آغاز خود شد. نصیری همچنین اعلام کرد اسامی داوران این برنامه تا آخر هفته جاری اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین خوانندگانی که در این برنامه به اجرای برنامه خواهند پرداخت از طریق کانال تلگرامی برنامه هزارصدا معرفی و آهنگ هایی که در برنامه اجرا خواهند شد نیز برای برای بررسی اولیه از همین طریق به سمع همگان خواهد رسید.

    https://musiceiranian.ir/?p=105507
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *