×
×

حضور «کلاوس ماینه» در ایران

  • کد نوشته: 105413
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • سفر بی سر و صدای خواننده سرشناس جهانی به ایران (عکس ها)

    حضور «کلاوس ماینه» در ایران
  • ۳۷۷۶۲_۹۰۶کلاوس ماینه خواننده سرشناس گروه موسیقی آلمانی اسکورپیونز در سکوت خبری به ایران سفر کرده است.

    از نکات قابل توجه در خصوص سفر کلاوس ماینه به ایران این است که این خواننده مشهور آلمانی به دعوت دوست صمیمی خود پروفسور مجید سمیعی به ایران آمده است و از روز یکشنبه در سمپوزیوم بین‌المللی مغز و اعصاب نیز حضور دارد و در حال حاضر نیز همراه با شرکت‌کنندگان در این سمپوزیوم برای گردش و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی شیراز عازم این شهر شده است.
    از نکات قبال تامل در سفر این خواننده مشهور این است که حتی برگزارکنندکان سمپوزیوم بین‌المللی مغز نیز متوجه حضور او نشده است و حتی عکاس خبرگزاری ایرنا نیز از این مراسم عکسی را گرفته است که ماینه در وسط کادر به خوبی قابل تشخیص است اما بازهم در هیچ کدام از منابع خبری داخلی،خبری مبنی بر سفر این خواننده به ایران منتشر نشده است.

    این سمپوزیوم از روز یکشنبه ( ۲۹ فروردین /۱۷ آوریل) به ریاست پروفسور مجید سمیعی و با حضور بیش از ۷۰۰ متخصص مغز و اعصاب برتر دنیا از بیش از ۹۰ کشور در برج میلاد تهران آغاز به کار کرده و تا ۳ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

    کلاوس ماینه klaus meine، خواننده گروه “Scorpions” (نفر وسط با کلاه) در پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی جراحان مغز و اعصاب حضور داشت.

    ۳۷۷۶۳_۳۰۵

    https://musiceiranian.ir/?p=105413
       
    برچسب ها کلاوس ماینه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *