×
×

مبالغ کسرشده از هنرمندان، براساس قرارداد منعقدشده با آن‌ها‌ و شامل بیمه و مالیات است

  • کد نوشته: 105292
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۱ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • مدیر مالی موسسه توسعه هنرهای معاصر اعلام کرد: مبالغ کسرشده از هنرمندان جشنواره موسیقی فجر‌، براساس قرارداد منعقدشده با آن‌ها‌ و شامل بیمه و مالیات است. پس از این‌که اعلام شد مبالغی از قراردادهای گروه‌های موسیقی حاضر در جشنواره فجر کسر شد‌ه، اینک مدیر مالی موسسه توسعه هنرهای معاصر اعلام کرد، کسر این مبالغ در […]

    مبالغ کسرشده از هنرمندان، براساس قرارداد منعقدشده با آن‌ها‌ و شامل بیمه و مالیات است
  • جشنواره موسیقی فجر

    جشنواره موسیقی فجر

    مدیر مالی موسسه توسعه هنرهای معاصر اعلام کرد: مبالغ کسرشده از هنرمندان جشنواره موسیقی فجر‌، براساس قرارداد منعقدشده با آن‌ها‌ و شامل بیمه و مالیات است.

    پس از این‌که اعلام شد مبالغی از قراردادهای گروه‌های موسیقی حاضر در جشنواره فجر کسر شد‌ه، اینک مدیر مالی موسسه توسعه هنرهای معاصر اعلام کرد، کسر این مبالغ در ماده ۴ قرارداد هنرمندان آمده و به امضای آن‌ها رسیده است‌. مبالغ یادشده شامل مالیات و بیمه است که به جهت الزام قانونی در تمام قراردادهای این موسسه گنجانده می‌شود.

    محمد عمرانی‌ – مدیر مالی موسسه توسعه هنرهای معاصر‌ – در این‌باره گفت: «براساس قانون و نیز متن قراردادی که به امضای خود هنرمندان عزیز رسیده، موظف به کسر این مبالغ بودیم.»

    او ادامه داد: «بار دیگر اعلام می‌کنم چک تسویه دستمزد تمام هنرمندان عزیزی که در این دوره از جشنواره فجر اجرا داشتند تا پیش از پایان سال ۹۴ آماده و تقدیم‌شان شد‌، فقط دو هنرمند گرانقدر تا کنون دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند که خودشان فرصت نکرده‌اند برای دریافت چک تشریف بیاورند‌، با ایشان تماس گرفته و چشم به راه دیدارشان هستیم.»

    مدیر مالی موسسه توسعه هنرهای معاصر تأکید کرد: «خود هنرمندان در جریان تعیین دستمزد گروه‌های موسیقی هستند و پیش‌تر هم در این خصوص توضیح داده شده است.»

    عمرانی همچنین با اعلام این خبر که «هنوز با بخش‌های ستادی و پشتیبانی جشنواره موسیقی فجر تسویه نشده است»، اضافه کرد: «همه از شرایط خاص مالی با خبرند‌، ما هم دل‌مان می‌خواست شب سال نو همه دستمزدها را تسویه کنیم، اما این امکان میسر نشد‌، هر چند که مثلا در بخش روابط عمومی جشنواره فجر ۵۰ درصد کل مبلغ قرارداد پرداخت شده است و اکنون به شدت در حال پیگیری هستیم تا همه حقوق عزیزانی که در جشنواره فجر زحمت کشیدند، ادا شود. امیدواریم این مهم هرچه سریع‌تر محقق شود.»

    https://musiceiranian.ir/?p=105292
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *