×
×

تلاش برای جذب حداکثری هنرمندان

  • کد نوشته: 105196
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • معاون هنری وزارت ارشاد گفت: با تشکیل شدن شورای هنری ارکسترها، فشارها از روی دوش یک نفر برداشته می‌شود. تمام تلاش ما این است که بتوانیم تعاملات را در این حوزه بالا ببریم. علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد در حاشیه اولین جلسه تمرین ارکستر سمفونیک تهران در سال جدید، گفت: با تشکیل شدن […]

    تلاش برای جذب حداکثری هنرمندان
  • علی مراد خانی

    علی مراد خانی

    معاون هنری وزارت ارشاد گفت: با تشکیل شدن شورای هنری ارکسترها، فشارها از روی دوش یک نفر برداشته می‌شود. تمام تلاش ما این است که بتوانیم تعاملات را در این حوزه بالا ببریم.

    علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد در حاشیه اولین جلسه تمرین ارکستر سمفونیک تهران در سال جدید، گفت: با تشکیل شدن شورای هنری ارکسترها، فشارها از روی دوش یک نفر برداشته می‌شود. تمام تلاش ما این است که بتوانیم تعاملات را در این حوزه بالا ببریم. من به همکارانم در مجموعه ارکستر‌ها هم گفته‌ام که مهم این است که در ادامه راه بتوانیم هنرمندان را جذب حداکثری کنیم. امروز اولین جلسه تمرین ارکستر سمفونیک تهران تشکیل شد و خوشبختانه ارکستر چندان از فعالیت‌ها و برنامه‌هایش عقب نیست.

    معاون امروز هنری وزیر ارشاد ادامه داد: هر یک از ارکسترهای ملی و سمفونیک یک شورای هنری خواهند داشت. اعضای این شوراها هم مشخص شدند و به زودی آقای طالبی اعضای شوراها را اعلام خواهند کرد. همه آن‌هایی که در این حوزه دست‌اندکار بودند و به زیر و بم کار واقفند، در کنار هم امور را پیش خواهند برد. مهم این است که این شوراها کمک‌کننده باشند تا بتوانیم کارها را بهتر تجزیه و تحلیل کنیم. و در عین حال امیدورام که همه مسائل در همان شوراها حل و فصل شوند.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا بنیاد رودکی مانند گذشته مسولیت ارکسترها را برعهده خواهد داشت یا خیر نیز عنوان کرد: مشکلاتی در سال گذشته به وجود آمد که باید این مسائل هرچه زودتر برطرف شوند. همچنین برخی مسائل درون‌سازمانی اعم از مشکلات برخی نوزاندگان، قراردها و … نیز وجود دارند که برای ادامه کار نیازمند حل هرچه سریعتر این موارد نیز هستیم. از طرفی موضوع محل تمرین ارکسترها و زمان‌بندی سالن‌ها نیز مسئله دیگری است که مشغول برطرف کردن این موضوع نیز هستیم.

    علی مرادخانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که آیا سفر ارکستر سمفونیک به کشور چین و اجرا در شهر شانگهای انجام خواهد شد یا خیر، نیز گفت: دعوت ارکستر چین از ارکستر سمفنیک تهران برای اجرا در شهر شانگهای کماکان پابرجا است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=105196
       
    برچسب ها علی مرادخانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *