×
×

تغییر تصمیم «بنیاد رودکی»

  • کد نوشته: 105084
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۸ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • در حالی که «بنیاد رودکی» چندی پیش خبر از اجرای ارکستر سمفونیک به رهبری «لوریس چکناوریان» را داده بود،‌ صبح امروز با انتشار خبری اعلام کرد که این آهنگساز،‌ ارکستر ملی ایران را رهبری خواهد کرد.
    +برنامه‌های سال جدید دو ارکستر دولتی «سمفونیک تهران» و «ملی ایران» هنوز از سوی بنیاد رودکی اعلام رسمی نشده است

    تغییر تصمیم «بنیاد رودکی»
  • لوریس چکنواریان

    ارکستر ملی ایران

    در حالی که «بنیاد رودکی» چندی پیش خبر از اجرای ارکستر سمفونیک به رهبری «لوریس چکناوریان» را داده بود،‌ صبح امروز با انتشار خبری اعلام کرد که این آهنگساز،‌ ارکستر ملی ایران را رهبری خواهد کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، طی تاریخ ۱۵ فروردین بنیاد رودکی اعلام کرد که «ارکستر سمفونیک تهران به رهبری «لوریس چکناواریان» در حمایت از موسسات خیریه، نیمه دوم اردیبهشت در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.»

    اما با بازگشت علی رهبری به مجموعه ارکستر سمفونیک تهران،‌ تصمیم بنیاد رودکی مبنی یر رهبری ارکستر سمفونیک نوسط چکناواریان تغییر کرد و صبح امروز با انتشار خبری اعلام شد که این آهنگساز،‌ ارکستر ملی ایران را رهبری خواهد کرد.

    بنیاد رودکی در خبری که امروز در سایت رسمی این مجموعه منتشر کرده،‌ آورده است: «ارکستر موسیقی ملی به رهبری لوریس چکناواریان فعالیت‌های خود را از امروز آغاز می‌کند. ارکستر موسیقی ملی خود را برای اجراهای جدید در سال جاری آماده می‌کند.»

    شایان ذکر است که برنامه‌های سال جدید دو ارکستر دولتی «سمفونیک تهران» و «ملی ایران» هنوز از سوی بنیاد رودکی اعلام رسمی نشده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=105084
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *