×
×

«به نظرم بازی مساوی می‌شود»

  • کد نوشته: 104989
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲۷ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۲ دیدگاه
  • پرسپولیس امسال به خوبی نتیجه گرفت اما مشکل آنها این است که مظلومی ندارند. حمید عسکری در خصوص شهرآورد پرسپولیس و استقلال گفت: «پرسپولیس امسال به خوبی نتیجه گرفت اما مشکل آنها این است که مظلومی ندارند به نظرم بازی مساوی می‌شود و این شهرآورد زیبا نخواهد شد چرا که هر وقت حساسیت زیاد باشد، […]

    «به نظرم بازی مساوی می‌شود»
  • حمید عسکری

    حمید عسکری

    پرسپولیس امسال به خوبی نتیجه گرفت اما مشکل آنها این است که مظلومی ندارند.

    حمید عسکری در خصوص شهرآورد پرسپولیس و استقلال گفت: «پرسپولیس امسال به خوبی نتیجه گرفت اما مشکل آنها این است که مظلومی ندارند به نظرم بازی مساوی می‌شود و این شهرآورد زیبا نخواهد شد چرا که هر وقت حساسیت زیاد باشد، خوب بازی نکردند.»

    وی در خصوص خاطره از بازی دربی و حضور در استادیوم بیان کرد: «بهترین خاطره من از شهرآورد برد استقلال با ۳ گل است. زیاد استادیوم نمی‌روم و معمولا با دوستانم بازی را تماشا می‌کنم.»

    خواننده سریال «دختران حوا» عنوان کرد: «به هر حال مردم ایران طرفدار استقلال یا پرسپولیس هستند و کل کشور روی یک موضوع اتفاق نظر دارند. زمانی که این دو تیم با هم بازی دارند در مدرسه، اداره و محل کار کری می‌خوانند و این اتفاق در همه دنیا رایج است.»

    عسکری خاطر نشان کرد : «انشاالله بازی خوب و با هیجانی را شاهد باشیم. گل داشته باشد تا مردمی که منتظر هستند بازی خوبی را ببینند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=104989
       
    برچسب ها حمید عسکری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *