×
×

رونمایی از تیزر تصویری آلبوم «دقیقه‌ها»

  • کد نوشته: 104942
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۵ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoاولین آلبوم رسمی «علیرضا طلیسچی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، با عنوان «دقیقه‌ها» توسط شرکت «آوای فروهر» منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد. در ادامه تیزر تصویری آلبوم «دقیقه‌ها» را آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    رونمایی از تیزر تصویری آلبوم «دقیقه‌ها»
  • علیرضا طلیسچی

    علیرضا طلیسچی

    اولین آلبوم رسمی «علیرضا طلیسچی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، با عنوان «دقیقه‌ها» توسط شرکت «آوای فروهر» منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علیرضا طلیسچی که به زودی اولین آلبوم رسمی خود را بعد از مدت‌ها فعالیت در عرصه موسیقی غیرمجاز، توسط شرکت «آوای فروهر» به تهیه‌کنندگی برادران حاتم‌پور به صورت رسمی منتشر خواهد کرد، درباره این آلبوم گفت: «تمام کارهای مربوط به انتشار آلبوم آماده شده است، اما بخاطر شلوغی برنامه‌های هنری شامل از جشنواره و… ترجیح دادیم تا زمان را کمی به عقب موکول کنیم. در این اثر با افراد سرشناسی مانند مهران خلیلی، اشکان آبرون و امیربهادر دهقان همکاری داشته‌ام، ضمن آنکه کلیه ترانه‌ها و ملودی‌های این اثر توسط خودم ساخته شده است.»

    در ادامه تیزر تصویری آلبوم «دقیقه‌ها» را از طریق سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    + دانلود تیزر تصویری

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=104942
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *