×
×

آنلاین ببینید و دانلود کنید

  • کد نوشته: 104886
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۵ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • علی خیری موزیک ویدئوی «مرد تنها» را به «فرهاد مهراد» تقدیم کرد. این خواننده جوان که سالهای زیادی از حضورش در حوزه موسیقی پاپ می گذرد، پیش از این نیز فعالیت‌هایی را در این حوزه داشته که برخی از این آثار با استقبال دوستداران موسیقی قرار گرفته است. در ترانه قطعه «مرد تنها» که از […]

    آنلاین ببینید و دانلود کنید
  • علی خیری موزیک ویدئوی «مرد تنها» را به «فرهاد مهراد» تقدیم کرد.

    این خواننده جوان که سالهای زیادی از حضورش در حوزه موسیقی پاپ می گذرد، پیش از این نیز فعالیت‌هایی را در این حوزه داشته که برخی از این آثار با استقبال دوستداران موسیقی قرار گرفته است.

    در ترانه قطعه «مرد تنها» که از سروده های «آناهیتا مستاجران» است از برخی تعابیر و ابیات قطعات ماندگار فرهاد استفاده شده است. ملودی این اثر نیز از ساخته های پیمان ایزدی است و تنظیم این اثر توسط «پیمان ایزدی» انجام شده و «محمد مقدسی» هم وظیفه میکس و مستر را بر عهده داشته است.

    علی خیری تا کنون تیتراژ فیلم های سینمایی «پس کوچه های شمرون» و «برگشت ناپذیر» را اجرا کرده است. اولین آلبوم این خواننده نیز با حضور چهره هایی نظیر «کوشان حداد» ، «بابک مافی» ، «میلاد باران» ، «علیرضا پیروزی» ، «مریم اسدی» و «عماد اجلال» و… در مراحل پایانی اخذ مجوز قرار دارد و به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    هم اکنون می توانید موزیک ویدئوی «مرد تنها» را با صدای «علی خیری» که به «فرهاد مهراد» تقدیم شده را ببینید و دانلود کنید.

    +دانلود

    https://musiceiranian.ir/?p=104886
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *