×
×

۲۶ فروردین ماه سال جاری

  • کد نوشته: 104286
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت «ماه و ماهی» با صدای «حجت اشرف زاده» خواننده موسیقی ایرانی، ۲۶ فروردین ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری شهر تهران برگزار می شود.
    +پوستر و جزئیات این کنسرت
    + این کنسرت به آهنگسازی برادران بیات و خوانندگی اشرف زاده آغازگر دور جدید برگزاری کنسرت های موسیقی در حوزه هنری بعد از دو سال توقف خواهد بود

    ۲۶ فروردین ماه سال جاری
  • حجت اشرف زاده

    حجت اشرف زاده

    کنسرت «ماه و ماهی» با صدای «حجت اشرف زاده» خواننده موسیقی ایرانی، ۲۶ فروردین ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری شهر تهران برگزار می شود.

    در کنسرت پیش رو که طبق برنامه ریزی انجام شده طی تاریخ  ۲۶ فروردین ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری شهر تهران برگزار خواهد شد، حجت اشرف زاده قرار است تک قطعات منتشر شده و آلبوم «ماه و ماهی» را اجرا کند، ناگفته نماند این کنسرت به آهنگسازی برادران بیات و خوانندگی اشرف زاده آغازگر دور جدید برگزاری کنسرت های موسیقی در حوزه هنری بعد از دو سال توقف خواهد بود.

    علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت TIK8.COM مراجعه نمایند.

    آلبوم«ماه و ما هی» از جمله آثار منتشر شده یک سال اخیر موسیقی کشورمان است که با اقبال جالب توجه مخاطبان روبرو شده است. حجت اشرف زاده خواننده این آلبوم همچنین تیتراژ سریال «یادداشت های یک زن خانه دار» به کارگردانی مسعود کرامتی، آهنگسازی افشین عزیزی و ترانه احمد امیرخلیلی را خوانده که چندی پیش منتشر شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=104286
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *