×
×

بعد از اجراهای موفق «همایون شجریان» در تهران و بسیاری از شهرستان‌های ایران

  • کد نوشته: 104243
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoتور کنسرت‌های «چرا رفتی» با آواز «همایون شجریان»، آهنگسازی «تهمورس پورناظری» و تک‌نوازی «سهراب پورناظری» بعد از اجرای موفق در تهران و بسیاری از شهرستان‌های کشور به اروپا رسید و از اوایل اردیبهشت ماه به مدت دو هفته در چند شهر اروپایی روی صحنه خواهد رفت.
    +«چرا رفتی» به عنوان پرمخاطب‌ترین کنسرت دهه‌های اخیر، در ایران توانسته قریب ۱۲۰ هزار نفر مخاطب داشته باشد

    بعد از اجراهای موفق «همایون شجریان» در تهران و بسیاری از شهرستان‌های ایران
  • همایون شجریان

    همایون شجریان

    تور کنسرت‌های «چرا رفتی» با آواز «همایون شجریان»، آهنگسازی «تهمورس پورناظری» و تک‌نوازی «سهراب پورناظری» بعد از اجرای موفق در تهران و بسیاری از شهرستان‌های کشور به اروپا رسید و از اوایل اردیبهشت ماه به مدت دو هفته در چند شهر اروپایی روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت‌ها که با حضور نوازندگانی چون حسین رضایی‌نیا، مهیار طریحی، آیین مشکاتیان، استفنی بی‌بو، تینا جامه‌گرمی، لعیا اعتمادی، آتنا اشتیاقی و آرین کشیشی روی صحنه خواهد رفت، ۲۱ آپریل – چهارم اردیبهشت- در دوسلدورف آغاز خواهد شد و بعد از آن پنجم اردیبشهت در هامبورگ اجرا خواهد شد. علاوه بر آن، ۲۸ آپریل – نهم اردیبشهت- در استکهلم روی صحنه خواهد بود و بعد از اعضای کنسرت چرا رفتی در گوتنبرگ این اثر را اجرا خواهند کرد. آخرین اجرای گروه هم اول می – دوازدهم اردیبهشت ماه- در لندن خواهد بود.

    «چرا رفتی» به عنوان پرمخاطب‌ترین کنسرت دهه‌های اخیر، در ایران توانست قریب ۱۲۰ هزار نفر مخاطب داشته باشد و در سال ۹۳ در تهران و بسیاری از شهرستان‌های کشور روی صحنه رود. همچنین آلبوم «نه فرشته‌ام، نه شیطان» با آواز «همایون شجریان» و آهنگسازی «تهمورس پورناظری» که در برکلی، لس آنجلس، استانبول و تهران ضبط شده است، به عنوان پرفروش‌ترین آلبوم موسیقی سنتی در سال‌های اخیر مطرح است. این آلبوم در هشت قطعه‌ی خود، آهنگسازی، سازبند، تنظیم و فرم‌های مختلف دارد و از اشعار شاعرانی چون مولانا، محمدرضا شفیعی کدکنی، هومن ذکائی، سیمین بهبهانی و حسین منزوی انتخاب شده‌ است.

    پوستر کنسرت

    پوستر کنسرت

    https://musiceiranian.ir/?p=104243
       
    برچسب ها همایون شجریان

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *