×
×

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره استاد آواز ایران دست به قلم شد

  • کد نوشته: 103858
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۹ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۲ دیدگاه
  • hot-topic-logo«علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی به خبر بیماری «محمدرضا شجریان» استاد سرشناس موسیقی ایرانی واکنش نشان داد.
    +خوشبختانه اخبار واصله از روحیه مثبت و بانشاط و بهبود وضعیت عمومی وی حکایت دارد

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره استاد آواز ایران دست به قلم شد
  • photo_2016-03-28_16-39-21«علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی به خبر بیماری «محمدرضا شجریان» استاد سرشناس موسیقی ایرانی واکنش نشان داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی که در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، چنین نوشته است:

    «به نام خداوند جان آفرین. انتشار خبر بیماری استاد آواز ایران محمد رضا شجریان ، موجی ازعواطف و احساسات را در بین هنرمندان، فرهیختگان و خیل علاقه مندان وی برانگیخت و همگان برای شفای عاجل او دست به دعا برداشتند. خوشبختانه اخبار واصله از روحیه مثبت و بانشاط و بهبود وضعیت عمومی وی حکایت دارد. از خداوند متعال سلامتی و شفای سریع وکامل این خواننده محبوب را خواستارم.»

    انتشار خبر بیماری خسروی آواز ایران که نوروز امسال با انتشار پیام ویدئویی ایشان به یک باره در صدر اخبار هنری قرار گرفت، در روزهای گذشته واکنش ها و بازتاب های مختلفی را در جامعه همراه داشته است و هنرمندان و چهره‌های مختلف در پیام‌های مکتوب و صفحات شخصی‌شان نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده‌اند تا سطح این واکنش‌ها در ایام نوروز یکی از خبرسازترین موضوعات فضای مجازی باشد.

    https://musiceiranian.ir/?p=103858
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *