×
×

محمدرضا شجریان: به زودی به ایران خواهم آمد و فعالیت های هنری ام را ادامه می دهم

  • کد نوشته: 103392
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۲۵ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoاستاد «محمدرضا شجریان» آوازخوان محبوب ایرانی در آستانه ی سال نو، در پیامی ویدیویی ضمن تبریک عید باستانی نوروز، به دوستدارانش قول داد که به زودی به ایران سفر خواهد کرد و فعالیت های هنری اش را از سر خواهد گرفت.
    +استاد شجریان در این ویدیوی دو دقیقه ای با ظاهری جدید مقابل دوربین نشست و برای تمام ایرانیان و به خصوص جوانان، آرزوی سلامتی و موفقیت کرد و از دو دوست دیرینه اش محمذرضا لطفی و پرویز مشکاتیان نیز یاد کرد

    محمدرضا شجریان: به زودی به ایران خواهم آمد و فعالیت های هنری ام را ادامه می دهم
  • استاد شجریان

    استاد شجریان

    استاد «محمدرضا شجریان» آوازخوان محبوب ایرانی در آستانه ی سال نو، در پیامی ویدیویی ضمن تبریک عید باستانی نوروز، به دوستدارانش قول داد که به زودی به ایران سفر خواهد کرد و فعالیت های هنری اش را از سر خواهد گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، استاد شجریان در این ویدیوی دو دقیقه ای با ظاهری جدید مقابل دوربین نشست و برای تمام ایرانیان و به خصوص جوانان، آرزوی سلامتی و موفقیت کرد و از دو دوست دیرینه اش محمذرضا لطفی و پرویز مشکاتیان نیز یاد کرد. وی از بیماری اش نیز سخن گفت و به عنوان مهمانی پانزده ساله یاد کرد که تلاش می کند به زودی با او به تفاهم برسد و به ایران بازگردد تا فعالیت های هنری اش را ادامه دهد.

    در ادامه می توانید پیام تصویری استاد «محمدرضا شجریان» را در ادامه آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=103392
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *