×
×

به آهنگسازی «مهیار علیزاده» و رهبری «سهراب کاشف»

  • کد نوشته: 103119
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۶ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logoآلبوم تصویری کنسرت «حریق خزان» با آهنگسازی «مهیار علیزاده»، صدای «علیرضا قربانی» و رهبری «سهراب کاشف» که مهرماه سال ۹۲ در تهران برگزار شد، توسط موسسه فرهنگی و هنری «آوای باربد» به صورت لوح تصویری منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
    +کاورهای آلبوم تصویری «حریق خزان» را در ادامه ببینید

    به آهنگسازی «مهیار علیزاده» و رهبری «سهراب کاشف»
  • آلبوم حریق خزان

    آلبوم حریق خزان

    آلبوم تصویری کنسرت «حریق خزان» با آهنگسازی «مهیار علیزاده»، صدای «علیرضا قربانی» و رهبری «سهراب کاشف» که مهرماه سال ۹۲ در تهران برگزار شد، توسط موسسه فرهنگی و هنری «آوای باربد» به صورت لوح تصویری منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت با اجرای قطعاتی از آلبوم «حریق خزان» با اشعاری از فریدون مشیری، مهدی اخوان ثالث، هوشنگ ابتهاج، احمد شاملو و عطار نیشابوری در تالار وحدت تهران برگزار شد و قطعات محبوب آلبوم حریق خزان به همراه سه قطعه «درد مشترک»، «بی خوابی» و «مرا» از دومین آلبوم مشترک مهیار علیزاده و علیرضا قربانی در این کنسرت اجرا شدند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم تصویری «حریق خزان» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم تصویری «حریق خزان» را آنلاین ببینید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم تصویری «حریق خزان» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=103119
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *