×
×

روزبه نعمت اللهی: اوضاع در کنترل است

  • کد نوشته: 102757
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۹ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • آخرین وضعیت بیماری عفونت خونی خواننده بنام پاپ کشورمان

    روزبه نعمت اللهی: اوضاع در کنترل است
  • روزبه نعمت الهی

    روزبه نعمت الهی

    خواننده آلبوم «داروگ» پس از چند روز بستری به دلیل عارضه داخلی، صبح دیروز از بیمارستان ترخیص شد.

    روزبه نعمت اللهی که در روزهای گذشته خبر بستری شدن‌اش در بیمارستان به دلیل عارضه داخلی منتشر شد، صبح دیروز از بیمارستان ترخیص شد و ساعاتی پیش درباره روند این اتفاق توضیحاتی را ارائه کرد.

    روزبه نعمت‌اللهی درباره روند بستری شدن و بیماری خود گفت: «چند روزی بودکه به شدت احساس درد در بدنم داشتم و پس از برخی آزمایش‌ها مشخص شد عفونتی عجیب در بدنم وجود دارد. این عفونت از سوی کادر پزشکی خطرناک اعلام شد من برای درمان جدی‌تر این موضوع بستری شدم و تحت نظر قرار گرفتم. برخی آزمایشات صورت گرفت و بعد از چند روز به خواست و تعهد خودم فعلا مرخص شدم تا نتایج آزمایشات مشخص شوند.»

    این خواننده در ادامه افزود: «وجود برخی غده‌ها در بدنم نگرانم کرده بود و همین باعث شد با چند پزشک خارجی هم مشورت کنم و نمونه‌هایی را برای آزمایشات تکمیلی برای آن‌ها بفرستم و به مرور نتیجه این آزمایشات مشخص خواهد شد که امیدوارم ختم به خیر شود. پکیج داروئی و درمانی این روزهای من کمی سنگین است و همین باعث شده ضعیف و کمی بی‌حال شوم ولی در کل اوضاع در کنترل است.»

    نعمت اللهی ضمن تشکر و تقدیر از اهالی موسیقی و رسانه و دوستداران موسیقی که در این روز‌ها نسبت به اوضاع جسمی این خواننده اظهار همدردی و نگرانی کرده بودند، گفت: «دوستان واقعا شرمنده‌ام کردند. موضوع وقتی به رسانه‌ها کشیده شد، شدت محبت دوستان چندبرابر شد و از اینکه باعث نگرانی برخی دوستانم شدم، واقعا عذرمی خواهم و امیدوارم لایق محبت عزیزانم باشم.»

    گفتنی‌ست بستری شدن روزبه نعمت اللهی باعث شد یکی از اجراهای شهرستان این خواننده لغو و به تاریخ دیگری موکول شود. همچنین تاریخ انتشار تک قطعه جدید این خواننده که قرار بود این هفته منتشر شود، به تعویق افتاده و به زودی درباره زمان انتشار این اثر اطلاع رسانی خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=102757
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *