×
×

فیلم و تئاتر در موسیقی

  • کد نوشته: 102585
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۸ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «جایی برای ابدیت» به آهنگسازی مهدی وجدانی در قالب مجموعه ای از موسیقی متن فیلم ها و آثار نمایشی این هنرمند در بازار موسیقی منتشر شد.+این آلبوم موسیقی بعد از شش سال در بازار موسیقی منتشر شده است

    فیلم و تئاتر در موسیقی
  • ۱۷۶۲ef47c0615f5a90d56052fe138ddbآلبوم موسیقی «جایی برای ابدیت» به آهنگسازی مهدی وجدانی در قالب مجموعه ای از موسیقی متن فیلم ها و آثار نمایشی این هنرمند در بازار موسیقی منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی «جایی برای ابدیت» به آهنگسازی مهدی وجدانی در قالب مجموعه ای از موسیقی متن فیلم ها و آثار نمایشی این هنرمند که تاکنون جوایزی را نیز نصیب خود کرده، بعد از شش سال در بازار موسیقی منتشر شد.

    نشانی، جایی برای ابدیت، دیدار در مه، مرثیه، ایستاده در باران، پریشانی لیلی، درنگ، فردای آن روز و روایت ناتمام قطعاتی هستند که برای این آلبوم در نظر گرفته شده است.

    داود منادی نوازنده ویلنسل، مهدی وجدانی نوازنده پیانو، مهسا علیپور نوازنده ویولن، ویدا سران چرخ نوازنده ویولا، نازلی سلطان زاده آوا، علیرضا خسروی ادوات کوبه ای و کریشا سیمیاکف نوازنده کلارینت گروه اجرایی این آلبوم موسیقایی را تشکیل می دهند.

    آلبوم «جایی برای ابدیت» در استودیو پاپ، صبا و دیلمان ضبط شده است که رنه استفان مسترینگ اثر را در استودیو y.c فرانسه انجام داده است.

    مهدی وجدانی آهنگساز و رهبر ارکستر تا کنون سه آلبوم با نام های «تاریکی زیبا»، «اشک هایی از بهشت» و «جاده های بارانی» را به بازار موسیقی عرضه کرده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «جایی برای ابدیت» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «ریتمو ritmo.ir» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات «جایی برای ابدیت» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    https://musiceiranian.ir/?p=102585
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *