×
×

از سوی نشر «پردیس موسیقی معاصر»

  • کد نوشته: 102238
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • دو آلبوم موسیقایی «سفر به خویشتن» به آهنگسازی پویا باباعلی و «درنگ» با هنرمندی بهزاد رواقی و فرهاد صفری با هدف انتشار آثار موسیقی دانان جوان ایرانی با رویکرد موسیقی معاصر توسط نشر «پردیس موسیقی معاصر» روانه بازار موسیقی شد.
    +«سفر به خویشتن» عنوان آلبومی به آهنگسازی پویا باباعلی آهنگساز مقیم استرالیاست که با رویکرد به موسیقی رمانتیک نوشته شده است

    از سوی نشر «پردیس موسیقی معاصر»
  • musicدو آلبوم موسیقایی «سفر به خویشتن» به آهنگسازی پویا باباعلی و «درنگ» با هنرمندی بهزاد رواقی و فرهاد صفری با هدف انتشار آثار موسیقی دانان جوان ایرانی با رویکرد موسیقی معاصر توسط نشر «پردیس موسیقی معاصر» روانه بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «سفر به خویشتن» عنوان آلبومی به آهنگسازی پویا باباعلی آهنگساز مقیم استرالیاست که با رویکرد به موسیقی رمانتیک نوشته شده است. این مجموعه که حاصل آهنگسازی های وی در طول شش سال گذشته است، به صورت دوئت برای ویولن و پیانو ، کوارتت زهی ، والس برای پیانو و قطعاتی برای ویولن و ارکستر اجرا شده است. علی جعفری پویان ویولن و بهنام ابوالقاسم پیانو هم از جمله هنرمندانی هستند که در این مجموعه موسیقایی به عنوان سولیست حضور دارند.

    «درنگ» هم نام آلبوم دیگری از سوی نشر «پردیس موسیقی معاصر» است که با هنرمندی بهزاد رواقی آهنگساز و نوازنده تار و فرهاد صفری نوازنده تمبک به مخاطبان موسیقی ارائه شده است.

    در این اثر که با نگرشی آزاد اندیشانه به موسیقی کلاسیک ایرانی، آهنگسازی شده، استفاده از سازهای کوبه ای ابداعی همچون زجل، باژنگ و کارنگ، باعث ایجاد نوآوری در تنوع صوتی همراهی کننده نوای تار شده است.

    آلبوم های «سفر به خویشتن» و «درنگ» از هم اکنون در فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی هنری به مخاطبان ارائه شده است.

    ۰۲۰۲

    https://musiceiranian.ir/?p=102238
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *