×
×

در آستانه بهار ۱۳۹۵

  • کد نوشته: 102172
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۲ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «حاجی فیروز» کاری از گروه موسیقی «روناک» با همراهی برخی هنرمندان پیشکسوت از جمله جواد انصافی و محمود جهان و نیز نوازندگان و خوانندگان باسابقه موسیقی محلی کشورمان، هفته آینده در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.
    +«حاجی فیروز» سومین اثر تصویری گروه موسیقی روناک است که با حمایت موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق در آستانه نوروز ۹۵ منتشر می شود

    در آستانه بهار ۱۳۹۵
  • گروه روناک

    گروه روناک

    آلبوم موسیقی «حاجی فیروز» کاری از گروه موسیقی «روناک» هفته آینده در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این اثر تصویری که توسط گروه موسیقی روناک و با همراهی برخی هنرمندان پیشکسوت از جمله جواد انصافی و محمود جهان و نیز نوازندگان و خوانندگان باسابقه موسیقی محلی کشورمان شکل گرفته ، ترکیبی از موسیقی و رقص اقوام مختلف ایرانی در آن به چشم می خورد.

    شایان ذکر است که «حاجی فیروز» سومین اثر تصویری گروه موسیقی روناک است که با حمایت موسسه فرهنگی هنری فروغ فلق در آستانه نوروز ۹۵ منتشر می شود.

    گروه روناک به سرپرستی کیوان علی محمدی در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه با پوشش اقوام مختلف ایران متشکل از خانمها و آقایان به اجرای آواهای مناطق مختلف ایران می پردازد. گروه روناک (نواحی ایران) کنسرتهای زیادی را نیز در خارج از ایران در کشورهایی چون فرانسه، ایتالیا، مالزی، دوبی، بحرین، کویت، ترکمنستان، آلمان، روسیه و… برگزار کرده و از این گروه تا کنون آلبومهایی شامل آواهای گیلکی، کردی، لُری، بندری، عربی و…. منتشر شده است.

    ۶۸۷۹۰_۶۳۵۹۲۵۲۰۵۱۱۹۹۳۸۲۰۷_l

    https://musiceiranian.ir/?p=102172
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *