×
×

شهاب حسینی: فیلمم با صدای قربانی به رستگاری رسید

  • کد نوشته: 102098
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۵ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

  • مراسم رونمایی از دومین آلبوم مشترک مهیار علیزاده و علیرضا قربانی در حالی برگزار شد که تعدادی از هنرمندان سینما و موسیقی از تجربه مشترک همکاری خود با این دو هنرمند سخن گفتند.
    +در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از این مراسم رونمایی را مشاهده نمایید
    محمد علی بهمنی:
    قربانی و علیزاده من را از پرده نشینی نجات دادند
    مهیار علیزاده:
    حرفی برای گفتن ندارم!
    فردین خلعتبرِی:
    به هزار و یک دلیل پذیرفتم که در این مراسم مجری باشم!

    شهاب حسینی: فیلمم با صدای قربانی به رستگاری رسید
  • مراسم رونمایی آلبوم «دخت پری وار»

    مراسم رونمایی آلبوم «دخت پری وار»

    مراسم رونمایی از دومین آلبوم مشترک مهیار علیزاده و علیرضا قربانی در حالی برگزار شد که تعدادی از هنرمندان سینما و موسیقی از تجربه مشترک همکاری خود با این دو هنرمند سخن گفتند.

    مراسم رونمایی از آلبوم «دخت پری وار» دومین تجربه مشترک مهیار علیزاده در مقام آهنگساز و علیرضا قربانی در مقام خواننده بعد از تولید آلبوم موفق «دخت پری وار»  بعدازظهر جمعه چهاردهم اسفندماه با حضور تعدادی از هنرمندان حوزه موسیقی و سینما در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.

    به هزار و یک دلیل پذیرفتم که مجری باشم

    فردین خلعتبری آهنگساز صاحب نام موسیقی کشورمان که به عنوان مجری در این مراسم حضور داشت، در ابتدا گفت: امروز به هزار و یک دلیل پذیرفتم که مجری برنامه باشم و این را هم می دانم که اصولا نمی توانم مجری خوبی باشم اما باید بگویم علیرضا قربانی مانند برادر کوچک من و مهیار علیزاده برادر کوچک تر من است و به جهت این دوستی و علاقه ای که به آنها دارم پذیرفتم که با کمال افتخار مجری مراسمی باشم که هیچ چیز آن از قبل هماهنگ نشده است تا من بخواهم درباره آن صحبت کنم.

    وی ادامه داد: برای نحوه برگزاری مراسم هیچ هماهنگی و برنامه از پیش تعیین شده ای برای ما وجود ندارد و ما امروز فقط دور هم جمع شدیم که شاهد رونمایی از دومین آلبوم مشترک مهیار علیزاده و علیرضا قربانی باشیم. به هر ترتیب مهیار علیزاده از جمله آهنگسازانی است که طی این سال ها تعداد کمتری گام برداشته ولی این گام ها، گام های محکم و بلندی است که دارای ارزش و اعتبار خوبی هستند.

    حرفی برای گفتن ندارم

    مهیار علیزاده آهنگساز آلبوم «دخت پری وار» نیز در این مراسم رونمایی گفت: حرف زیادی برای گفتن ندارم، فقط لازم می دانم از علیرضا قربانی، گروه نوازندگان، گروه صدابرداری و ضبط و تمامی عوامل اجرایی این آلبوم که زحمت زیادی برای انتشار آن کشیدند، تشکر ویژه ای داشته باشم.

    وی افزود: اینکه نتیجه تلاش هایی که برای تولید اثر خوب شده یا نه را نمی دانم اما من این آلبوم را تولید کردم که حال خودم را خوب کنم و اگر این راهی که انتخاب کرده باشم، درست باشد این حال خوب به مخاطب هم منتقل می شود. به هر حال گفتنی ها را در این آلبوم گفتم و اینجا دیگر حرفی برای گفتن ندارم اما امیدوارم بتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

    قربانی و علیزاده من را از پرده نشینی نجات دادند

    محمدعلی بهمنی ترانه سرای پیشکسوت کشورمان نیز در صحبت هایی کوتاه با تقدیر از تولید آلبوم «دخت پری وار» بیان کرد: آنچه می توانم در اینجا بگویم این است که عزیزانم علیرضا قربانی و مهیار علیزاده با تولید قطعه «پرده نشین» واقعیتی را مطرح کردند که آن نجات من از پرده نشینی بود.

    شاعر قطعه پرطرفدار «پرده نشین» گفت: خوشحالم که امروز در مراسم رونمایی آلبوم «دخت پری وار» حضور پیدا کرده ام و امیدوارم این آلبوم آینه روبه روی ما باشد.

    فردین خلعتبری هم در پاسخ اظهارات بهمنی توضیح داد: استاد بهمنی نکند که شما احساس کنید یک خلوت گزیده هستید. من امیدوارم شرایط هنر این را به شما تحمیل کند که در این عرصه همیشه حضور داشته باشید.

    تقدیر از یک هنرمند حرفه ای

    مراسم رونمایی آلبوم «دخت پری وار»

    مراسم رونمایی آلبوم «دخت پری وار»

    نادر مشایخی رهبر ارکستر فیلهارمونیک شهر تهران هم در این برنامه رونمایی گفت: با اینکه مهیار علیزاده را کم می شناختم اما در وین با این هنرمند جوان آشنا شدم و یکی از چیزهایی که در او برایم بسیار مهم بود و در ایران بسیار کم با آن مواجهیم حرفه ای نگاه کردن علیزاده به موسیقی است که با دقت تمام، فعالیت های مرتبط با موسیقی را انجام می دهد.

    وی ادامه داد: آشنایی بیشتر من زمانی بود که فیلم شهاب حسینی را دیدم و با نوع کار او بیشتر آشنا شدم. البته گرچه سبک کاری او در ژانر کاری من قرار ندارد اما در بسیاری موارد برایم الهام بخش بود. اینکه ما با سلیقه های مختلف با عواطف مشابه زندگی می کنیم و می توانیم در بسیاری از موارد برای همدیگر الهام بخش باشیم. به هرترتیب مهیار علیزاده توانسته با استفاده از متریال ایرانی کاری را انجام دهد که متعلق به زمان و مکان ماست.

    آقای قربانی فیلم من با صدای شما به رستگاری رسید

    شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون نیز با تقدیر از گروه اجرایی آلبوم «دخت پری وار» گفت: اساسا نتیجه همکاری مهیار علیزاده و علیرضا قربانی باعث می شود که یک موسیقی تصویر ساز در ذهن مخاطب به وجود بیاید. شما با شنیدن این موسیقی است که می توانید در یک سفر موسیقایی تخیل کنید و از شنیدن این موسیقی لذت ببرید.

    مراسم رونمایی آلبوم «دخت پری وار»

    مراسم رونمایی آلبوم «دخت پری وار»

    بازیگر مجموعه «شهرزاد» افزود: قطعه سوم آلبوم «حریق خزان» یکی از آثاری است که من بعد از پایان تازه ترین فیلمم از آن استفاده کردم و علیرضا قربانی به من اجازه داد که در انتهای فیلم از این قطعه استفاده کنم. به هر ترتیب باید بگویم که آقای قربانی فیلم من با صدای شما به رستگاری رسید.

    فردین خلعتبری بعد از صحبت های حسینی بود که با طرح یک انتقاد مبنی بر مقایسه کردن آلبوم های موسیقی با یکدیگر عنوان کرد: متاسفانه ما در مقایسه ها خیلی نامردیم. بنده اساسا بر این باورم که مقایسه آلبوم های یک آهنگساز نسبت به آلبوم های دیگرش چیز بدی است چرا که در این فضا نمی توانیم چیزی را با هم مقایسه کنیم اما متاسفانه وقتی پای فروش و خرید پیش می آید این گونه مقایسه ها نیز به وجود می آید.

    علیرضا قربانی خواننده آلبوم «دخت پری وار» نیز در پایان این برنامه و قبل از اجرای دو نوازی سامان صمیمی نوازنده کمانچه و بهنام ابوالقاسم نوازنده پیانو هم گفت: از همه دوستانی که در مدت تولید آلبوم به ما کمک کردند بی نهایت ممنون هستم و امیدوارم از این پس با بررسی نقطه ضعف های این اثر ما را راهنمایی کنند.

    این خواننده با ذکر خاطراتی از حضورش در محضر استادان موسیقی ایرانی از حضور هنرمندان حوزه های مختلف سینما و موسیقی تقدیر کرد.

    عبدالله اسکندری، فرشته صدرعرفایی، کیوان ساکت، عبدالحسین مختاباد، مزدا انصاری، سهراب پورناظری، تهمورس پورناظری، علی جعفری پویان، رضا فرهادی، مدیا فرج نژاد، زکریا یوسفی، اصغر عربشاهی، الهام پاوه نژاد، رویا میرعلمی، آرین کشیشی، همایون نصیری، اشکان خطیبی، آزاده نامداری، شهرام توکلی، سیامک جهانگیری و هادی کاظمی از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «دخت پری وار» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «دخت پری وار» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    در ادامه عکسهای این مراسم را از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=102098
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *