×
×

فریدون آسرایی: ساخت سری نهایی مسابقه شب کوک که از شبکه نسیم به روی آنتن می رود آغاز شد.

  • کد نوشته: 102059
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۳ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۲۰ دیدگاه
  • ساخت سری نهایی مسابقه شب کوک که از شبکه نسیم به روی آنتن می رود آغاز شد. فریدون آسرایی با اعلام این خبر گفت : پخش سری نهایی برنامه شب کوک از اول فرودین ۹۵ از شبکه نسیم از می شود و تا ۲۰ فرودین ادامه خواهد داشت. این خواننده موسیقی پاپ در ادامه افزود: […]

    فریدون آسرایی: ساخت سری نهایی مسابقه شب کوک که از شبکه نسیم به روی آنتن می رود آغاز شد.
  • فریدون آسرایی

    فریدون آسرایی

    ساخت سری نهایی مسابقه شب کوک که از شبکه نسیم به روی آنتن می رود آغاز شد.

    فریدون آسرایی با اعلام این خبر گفت : پخش سری نهایی برنامه شب کوک از اول فرودین ۹۵ از شبکه نسیم از می شود و تا ۲۰ فرودین ادامه خواهد داشت.

    این خواننده موسیقی پاپ در ادامه افزود: در مرحله نهایی این مسابقه ۱۲ نفر حضور دارند که از دوشنبه ۱۰ اسفند ماه ساخت این بخش آغاز شده است تا به نوروز ۹۵ برسد.

    وی همچنین درباره حمایت این برنامه از افراد منتخب گفت: قرار است به سه نفر اول این مسابقه کمک های لازم برای ساخت آلبوم و تک آهنگ صورت بگیرد و این جایزه بسیار می تواند تاثیرگذار باشد

    تاکنون ۶۲ قسمتاز برنامه پخش شده و تهیه کننده آن هادی دمیرچی است که هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می شود و در سری نهایی برنامه شب کوک با ساختار مسابقه و با اجرای متقاضیان و حضور داورانی از جمله فریدون آسرایی، مهدی یغمایی و پوریاحیدری بزودی از شبکه نسیم پخش می شود. اجرای این برنامه بر عهده باربد بابایی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=102059
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *