×
×

فرصت یک هفته ای به مسئولین!

  • کد نوشته: 102054
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۳ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • در پی استعفای «علی رهبری» مدیرهنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این استعفا را نپذیرفت.
    +متن نامه «علی رهبری» در این زمینه

    فرصت یک هفته ای به مسئولین!
  • ارکستر سمفونیک تهران

    ارکستر سمفونیک تهران

    در پی استعفای «علی رهبری» مدیرهنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این استعفا را نپذیرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان، علی رهبری در نامه ای که رونوشتی از آن را در اختیار «موسیقی ایرانیان» قرار داده، آورده است:

    «شب گذشته به دعوت آقای علی مراد خانی معاون هنری وزیر ارشاد در حضور آقای پیروزپی جلسه ای در موزه موسیقی داشتیم که از ساعت ۲۱ تا یک بامداد بطول انجامید.

    آقای مراد خانی ضمن تایید بر پیشرفتهای بی نظیر در نظم و کیفیت هنری ارکستر سمفونیک تهران در ۱۲ ماه گذشته بارها اشاره کردند که ما به هیچ وجه نمی خواهیم شما ارکستر و راهی را که پیش گرفته اید؛ترک کنید.

    معاون هنری وزیر از من خواستند که یک هفته صبر کنم تا ایشان بعد از بررسی کامل نارضایتی های من از بنیاد رودکی راهی را برای ادامه کار ارکستر سمفونیک تهران پیشنهاد کنند.
    من شخصا به قول ایشان اطمینان می کنم و یک هفته دیگر صبر خواهم کرد.»

    روز  سه شنبه ۱۱ اسفند، علی رهبری با انتشار نامه ای گلایه آمیز که خطاب به علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشته شده بود از سمت مدیرهنری و رهبری ارکستر سمفونیک تهران استعفا داده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=102054
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *