×
×

«شیدا را رنج بی‌مهری از بین برد؛ نه بیماری»

  • کد نوشته: 101874
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۰ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • پیشکسوت آواز اظهار کرد: رنج بی‌مهری سخت‌تر از رنج بیماری است؛ شیدا را رنج بی‌مهری از بین برد؛ نه بیماری. پری ملکی در پی درگذشت شیدا جاهد در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس موسیقی ایسنا، اظهار کرد: رفتن شیدا خیلی غم‌انگیز است. از وقتی این خبر را شنیده‌ام، بغض کرده‌ام. حیف است، این هنرمندان یکی پس […]

    «شیدا را رنج بی‌مهری از بین برد؛ نه بیماری»
  • پری ملکی

    پری ملکی

    پیشکسوت آواز اظهار کرد: رنج بی‌مهری سخت‌تر از رنج بیماری است؛ شیدا را رنج بی‌مهری از بین برد؛ نه بیماری.

    پری ملکی در پی درگذشت شیدا جاهد در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس موسیقی ایسنا، اظهار کرد: رفتن شیدا خیلی غم‌انگیز است. از وقتی این خبر را شنیده‌ام، بغض کرده‌ام. حیف است، این هنرمندان یکی پس از دیگری می‌روند. او بی‌مهری دید. بی‌مهری که ما سالیان سال است که تجربه‌اش می‌کنیم. بدون اینکه کسی سر سوزنی به ما توجه کند. من متاسفم که آدم‌هایی مثل شیدا یا مثل همسر من (منصور ملکی) در خانه خانه‌نشین می‌شوند و می‌میرند.

    او که از درگذشت شیدا جاهد متاثر بود و اشک می‌ریخت، اضافه کرد: برای شیدا خیلی کارها می‌شد، کرد. می‌شد که به شیدا کمک کنیم. آن ممنوع‌الکاری که او در دولت قبل تحمل کرد، باعث از بین رفتنش شد. شیدا خواننده‌ی بسیار خوبی بود. از همان اولین سال‌هایی که خانم‌ها توانستند، فعالیت رسمی‌شان را شروع کنند، او حضور داشت. من خیلی متاسفم. جای شیدا خالی است. متاسفانه این هنرمندان یکی پس از دیگری از دنیا می‌روند و هیچ‌کس نمی‌تواند، جایشان را بگیرد.

    شیدا جاهد که مدت‌ها از بیماری سرطان رنج می‌برد، شامگاه ۹ اسفندماه در بیمارستان «لاله» از دنیا رفت و پیکرش چهارشنبه (ساعت ۹ صبح) از مقابل تالار وحدت تشییع می‌شود. این هنرمند درگذشته از خوانندگان قدیمی بود که طی سال‌های اخیر کنسر‌ت‌هایی را برای بانوان اجرا کرده است. او چند آلبوم نیز به صورت هم‌خوانی با همسرش منتشر کرد که در دولت قبل انتشار آثارش با محدودیت‌های مواجه شد و سرانجام در دولت جدید، فعالیت‌های رسمی‌اش را از سر گرفت.

    https://musiceiranian.ir/?p=101874
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *