×
×

محمدرضا شجریان: امید است پوزش مرا بپذیرید تا در آینده ای هرچه نزدیکتر توفیق خدمت گزاری همیشگی نصیبم گردد

  • کد نوشته: 101735
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۸ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۲۰ دیدگاه
  • hot-topic-logoکنسرت «محمدرضا شجریان» استاد آواز ایران که قرار بود ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۵ به همراه گروه موسیقی «شهناز» در سالن اپرای ایروان کشور «ارمنستان» برگزار شود به دستور پزشک معالج این هنرمند، لفو شد.
    +اطلاعات و تصمیمات بعدی درباره چگونگی استرداد بلیتهای خریداری شده از طریق سایت رسمی استاد شجریان به آگاهی مخاطبین خواهد رسید
    +متن دست‌نوشته استاد شجریان درباره این اتفاق

    محمدرضا شجریان: امید است پوزش مرا بپذیرید تا در آینده ای هرچه نزدیکتر توفیق خدمت گزاری همیشگی نصیبم گردد
  • استاد محمدرضا شجریان

    استاد محمدرضا شجریان

    کنسرت «محمدرضا شجریان» استاد آواز ایران که قرار بود ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۵ به همراه گروه موسیقی «شهناز» در سالن اپرای ایروان کشور «ارمنستان» برگزار شود به دستور پزشک معالج این هنرمند، لفو شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سایت رسمی «محمدرضا شجریان» با اعلام این خبر چنین نوشته است: «باطلاع دوستداران و علاقمندان مهربانم میرسانم، امروز ششم اسفندماه ١٣٩۴ پزشک معالجم موردی را در ام آر آی اخیرم مشاهده کرد که قاطعانه ازمن خواست سفرم را لغو کرده تا برای ۶ تا ٨ هفته زیر نظر ایشان بمعالجه و درمان مورد دیده شده بپردازیم من هم با اکراه مجبور بپذیرفتن آن شدم.

    لذا با همه تمهیدات و برنامه ریزیهائی که برای کنسرت دوازدهم فروردین ماه ٩۵ شهر ایروان ارمنستان انجام داده بودیم و همچنان با استقبال گرمتان روبرو هستیم، با پوزش خواهی از شما دوستداران عزیزم یادآور شوم بخاطر وضع پیش آمدۀ نابهنگام، در تاریخ مقرر از دیدار با شما مهربانانم محروم خواهم بود. امید است پوزش مرا بپذیرید تا در آینده ای هرچه نزدیکتر توفیق خدمت گزاری همیشگی نصیبم گردد و از شرمندگیتان برون آیم. دیگر اطلاعات و تصمیمات بعدی در این مورد نیز از طریق سایت رسمی ام به آگاهیتان خواهد رسید.»

    شایان ذکر است که این کنسرت قرار بود به سرپرستی «مجید درخشانی» و «سعید فرجپوری» به همراه سازهای ابداعی «محمدرضا شجریان»، در دو بخش برگزار شود.

    Yerevan-Cancel

    https://musiceiranian.ir/?p=101735
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *