×
×

آماده‌سازی «چهارگان یک»

  • کد نوشته: 101688
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۸ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی به زودی با انتشار دو آلبوم موسیقی که پیش از این اجراهای زنده آن را تجربه کرده است، دور تازه فعالیت های خود را آغاز می کند. احسان ذبیحی‌فر نوازنده و آهنگساز درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: به زودی مجموعه «چهارگان یک» که شامل یک کوارتت […]

    آماده‌سازی «چهارگان یک»
  • احسان ذبیحی‌فر

    احسان ذبیحی‌فر

    نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی به زودی با انتشار دو آلبوم موسیقی که پیش از این اجراهای زنده آن را تجربه کرده است، دور تازه فعالیت های خود را آغاز می کند.

    احسان ذبیحی‌فر نوازنده و آهنگساز درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: به زودی مجموعه «چهارگان یک» که شامل یک کوارتت زهی ایرانی مشتمل بر سازهایی چون کمانچه یک و دو، قیچک آلتو و قیچک باس است به محض دریافت مجوز روانه بازار موسیقی خواهد شد. در این آلبوم آثاری از آهنگسازان ایرانی از جمله شریف لطفی، سعید هنرمند، حامد افشاری، علی صمدپور و اردشیر کامکار برای مخاطبان ارائه می شود.

    وی ادامه داد: البته این آلبوم بهمن ماه امسال در تالار رودکی نیز اجرای زنده ای داشت که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان نیز مواجه شد و امیدوارم به محض دریافت مجوز بتوانیم با تنظیمات جدیدی که روی کار ارائه دادیم اثر را در قالب آلبوم به علاقه مندان موسیقی ایرانی تقدیم کنیم. البته این مجموعه آلبوم اول از پروژه «چهارگان» است که امیدوارم بخش دوم نیز به زودی روانه بازار موسیقی شود.

    این نوازنده به انتشار آلبوم دیگری به خوانندگی چهار خواننده موسیقی ایرانی در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت: این آلبوم قرار بود قبل از مجموعه «چهارگان» در بازار منتشر شود اما به دلیل بروز مشکلاتی انتشار این آلبوم به تعویق افتاد ولی هم‌اکنون تصمیم گرفتیم بعد از دریافت مجوزهای لازم این آلبوم را که با عنوان «آن روزها» آماده شده، در دسترس دوستداران موسیقی ایرانی قرار دهیم.

    ذبیحی فر درباره محتوای این آلبوم بیان کرد: مرحوم فریدون پوررضا، بهرام باجلان، وحید تاج و مجتبی عسگری خوانندگان این آلبوم هستند که در بخش های مختلف بی کلام و با کلام به مخاطبان عرضه می شود . قطعات این آلبوم پیش از این سال ۸۶ در کنسرتی به همین نام در فرهنگسرای نیاوران تهران اجرای زنده شده که اتفاقا با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=101688
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *