×
×

سفر «همساز» به سه کشور اروپایی

  • کد نوشته: 101683
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۸ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت های موسیقایی خود از برگزاری تور کنسرت های اروپا در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد. مسعود شعاری که چندی پیش در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با برگزاری کنسرت «سیر» یکی از پرتماشاگرترین اجراهای این دوره از جشنواره را رقم زد درباره تازه‌ترین […]

    سفر «همساز» به سه کشور اروپایی
  • ۱۹۹۸۹۵۴نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت های موسیقایی خود از برگزاری تور کنسرت های اروپا در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

    مسعود شعاری که چندی پیش در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با برگزاری کنسرت «سیر» یکی از پرتماشاگرترین اجراهای این دوره از جشنواره را رقم زد درباره تازه‌ترین فعالیت های موسیقایی خود اینگونه گفت: طبق صحبت‌هایی که انجام گرفته بنا بر این است که در ادامه برگزاری کنسرت «سیر» که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد، کنسرت های دیگری را با همین محتوا برگزار کنیم که هم اکنون در مرحله برنامه ریزی قرار دارد و امیدوارم با مشخص شدن تاریخ دقیق این کنسرت‌ها بتوانیم اطلاع رسانی دقیق تری را به مخاطبان ارائه دهیم.

    وی درباره کنسرت های پیش‌روی گروه «همساز» نیز توضیح داد: برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت در چند کشور اروپایی با همراهی گروه «همساز» انجام گرفته که طی آن تریوی عود، سه تار، طبلا و گیتار ،سه تار، طبلا با همراهی درشن آنند، بنده و پسرم سینا شعاری در قالب کنسرت های مختلف به مخاطبان ارائه می شود. اجرای این برنامه های زنده که از اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می شود از کشورهای هلند، اتریش و آلمان شروع می شود.

    خالق آلبوم «سیر» افزود: البته این اجراها صرفا به اجرای قطعات منتخب قبلی محدود نمی شود بلکه چند قطعه جدید متناسب با حال و هوای کنسرت نیز برای مخاطبان اجرا می‌شود و امیدوارم این فضایی که برای کنسرت های اروپا طراحی کردیم مورد توجه علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار بگیرد.

    مسعود شعاری از نوازندگان تخصصی سه تار است. او با مکاتب مختلف سه‌تار نوازی قدما مانند ابوالحسن صبا، سعید هرمزی، یوسف فروتن و احمد عبادی آشناست. شعاری تاکنون شاگرد هنرمندان صاحب‌نامی چون محمدرضا لطفی، حسین علیزاده و داریوش طلایی بوده است. یکی از ویژگی‌های آثار شعاری تجربیاتی است که در عرصه موسیقی تلفیقی داشته است.

    تازه ترین فعالیت این آهنگساز در حوزه اجراهای زنده مربوط به اجرای کنسرت «سیر» با همراهی کریستف رضاعی یکی دیگر از خالقان آلبوم «سیر» و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری بردیا کیارس در روز یکشنبه ۲۵ بهمن ماه امسال بود که این اجرای زنده با استقبال قابل توجه مخاطبان روبه رو شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=101683
       
    برچسب ها مسعود شعاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *