×
×

بهمن جواهری: سایتهای غیرمجاز بدون اجازه و هماهنگی قطعاتم را منتشر کرده بودند

  • کد نوشته: 101418
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۴ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۰
  • «بهمن جواهری» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، خبر از انتشار تازه ترین آلبوم رسمی خود با عنوان «کجایی» در آینده‌ای نزدیک داد.
    +تمام فکر و ذهن خودم را معطوف به آلبوم جدیدم کرده ام

    بهمن جواهری: سایتهای غیرمجاز بدون اجازه و هماهنگی قطعاتم را منتشر کرده بودند
  • بهمن جواهری

    بهمن جواهری

    «بهمن جواهری» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، خبر از انتشار تازه ترین آلبوم رسمی خود با عنوان «کجایی» تا اواسط سال آینده داد.

    جواهری  در رابطه با البوم جدید گفت: «مدتی است تمام فکر و ذهن خودم را معطوف به آلبوم جدیدم کرده ام که عنوان آن «کجایی» است و ده قطعه دارد.»

    وی در ادامه صحبت هایش افزود: «آلبوم جدیدم با آهنگسازی، تنظیم، میکس و مسترینگ خود بنده و همکاری نوازنده های بنام موسیقی ایران تولید شده است، فضای آلبوم دیپ هست که موسیقی شرق و غرب را در آن تلفیق کرده ایم.»

    «بهمن جواهری» در ارتباط با طولانی شدن روند تولید آلبوم جدیدش و همچنین عدم انتشار قطعه‌ای جدید طی ماه‌های گذشته تشریح کرد: «مراحل تولید آلبوم «کجایی» مدت هاست به پایان رسیده و خوشبختانه با همکاری خوب دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانستم مجوز ترانه و ملودی های آلبوم را بگیرم. اما متاسفانه زمانی که مجوز نهایی آلبوم رسید، متوجه شدم به خاطر پخش ناخواسته قطعات من از سایت هایی چون «رادیو جوان» امکان انتشار آلبوم برای من در حال حاضر مقدور نیست، همان زمان من از مدیران این سایتها درخواست کردم قطعاتم از این سایتهای غیرمجاز برداشته شود و البته این اتفاق هم رخ داد. من هیچ وقت همکاری با سایت هایی چون «رادیو جوان» نداشته ام و بیشتر تمام قطعاتم از سایت شخصی خودم یا رسانه های رسمی منتشر شده است و این سایت بدون اجازه و هماهنگی قطعاتم را منتشر کرده است.»

    این خواننده در پایان افزود: «با همکاری خوب مسئولان دفتر موسیقی به امید خدا به زودی آلبوم من به گوش شنوندگان و مخاطبانم خواهد رسید. اگر همکاری این عزیزان و آگاهی دادن هایشان نبود چنین سایت های غیرمجازی همچنان قطعات ما را بدون اجازه منتشر می کردند که این به ضرر موسیقی پاپ ایران است و هیچ خواننده ای از جمله من تمایلی به همکاری با این سایت را ندارد.»

    https://musiceiranian.ir/?p=101418
       
    برچسب ها بهمن جواهری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *