×
×

در راستای تبادلات هنری و دیپلماسی فرهنگی

  • کد نوشته: 100813
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۹ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • گروه موسیقی وصال عرب‌زاده، گروه «چهارگاه» به سرپرستی احسان ذبیحی‌فر، «سعید نایب‌محمدی، حمید قنبری و مهدی امامی»، «گروه تعزیه‌ی حسن عبدی» ، «شروین مهاجر و ذکریا یوسفی» و همچنین «بابک غسالی و ذکریا یوسفی» در راستای تبادلات هنری و دیپلماسی فرهنگی به اجرای برنامه برای مدیران فستیوال‌های معتبر اروپایی و آسیایی پرداختند. این در حالی است که این مدیران در ایام برگزاری جشنواره موسیقی نیز حضور داشته و از اجراهای موسیقی جشنواره نیز دیدن کردند.
    +اسامی مهمانان خارجی سی‌ویکمین جشنواره‌ موسیقی فجر

    در راستای تبادلات هنری و دیپلماسی فرهنگی
  • جشنواره موسیقی فجر

    جشنواره موسیقی فجر

    گروه موسیقی وصال عرب‌زاده، گروه «چهارگاه» به سرپرستی احسان ذبیحی‌فر، «سعید نایب‌محمدی، حمید قنبری و مهدی امامی»، «گروه تعزیه‌ی حسن عبدی» ، «شروین مهاجر و ذکریا یوسفی» و همچنین «بابک غسالی و ذکریا یوسفی» در راستای تبادلات هنری و دیپلماسی فرهنگی به اجرای برنامه برای مدیران فستیوال‌های معتبر اروپایی و آسیایی پرداختند. این در حالی است که این مدیران در ایام برگزاری جشنواره موسیقی نیز حضور داشته و از اجراهای موسیقی جشنواره نیز دیدن کردند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، روز چهارشنبه – ۲۸ بهمن ماه- «لارنت آبرت» از مدیر «موزه‌‌ قوم‌نگاری ژنو» از سوییس، «ژوهم والکتبرگ» از کشور هلند و مدیر برنامه‌ جشنواره‌ این کشور، «آنوتنیوس ون در ایکن» از کشور بلژیک و عنوان نایب رییس بخش بین‌الملل، جاز و موسیقی الکترونیک مرکز هنرهای زیبای موسیقی بوزار، «فوزیه سعید» از اسلام آباد پاکستان و مدیر اجرایی موسسه‌ ملی میراث محلی و سنتی این کشور، «پیر کامیل جولز» و «فرانسیس دگئورگ» از کشور فرانسه، «صوفیانه فکی» از کشور تونس، «ژوزف آیچینگر» از کشور اتریش و مدیر هنری جشنواره‌ «ان او ای»، «آیلا رزا» و «کرمز» مهمانان خارجی سی‌ویکمین جشنواره‌ موسیقی فجر هستند که بخشی از هنرمندان جوان روز چهارشنبه در موزه‌ی موسیقی به اجرای برنامه پرداختند.

    این اتفاق در راستای دیپلماسی فرهنگی و موسیقایی میان ایران و دیگر کشورها رخ داده است و جشنواره سی‌ویکم تلاش کرد ضمن دعوت از حضور گروه‌های خارجی برای اجرا در جشنواره موسیقی،‌ زمینه‌ی حضور هنرمندان ایرانی در مهم‌ترین رویدادهای موسیقایی جهان را نیز فراهم کند. این اتفاق برای نخستین بار در طول جشنواره رخ می‌دهد.

    https://musiceiranian.ir/?p=100813
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *