×
×

بیست و نه و سی‌ام بهمن ماه سال جاری

  • کد نوشته: 100219
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۶ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • کنسرت «ناگفته» پنج‌شنبه بیست و سوم بهمن ماه در شهر کرمان و در میان استقبال مردم این شهر برگزار شد. «ناگفته» در ادامه تور کنسرت‌هایش برای اجرای برنامه، بیست و نه و سی‌ام بهمن ماه نیز راهی شهر کرج می‌شود.
    +در این کنسرت برخی از کارهای خاطره‌انگیز استاد ناظری هم با تنظیم جدید به مخاطبان ارائه می‌شود

    بیست و نه و سی‌ام بهمن ماه سال جاری
  • حافظ و شهرام ناظری

    حافظ و شهرام ناظری

    کنسرت «ناگفته» پنج‌شنبه بیست و سوم بهمن ماه در شهر کرمان و در میان استقبال مردم این شهر برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «ناگفته» در ادامه تور کنسرت‌هایش برای اجرای برنامه، بیست و نه و سی‌ام بهمن ماه راهی شهر کرج می‌شود، این آخرین اجرای تور دوم کنسرت «ناگفته» پیش از عید نوروز است. در سال آینده، «ناگفته» دور سوم تور کنسرت‌هایش را در جای جای شهرهای ایران آغاز می‌کند.

    تور کنسرت‌ «ناگفته» ساخته حافظ ناظری، پنجم شهریور ماه از شهر شیراز و در میان استقبال مخاطبان شروع شد و سپس اعضای این گروه در شهرهای مختلف به اجرای برنامه پرداختند.

    در این کنسرت استاد شهرام ناظری به همراه حافظ ناظری به اجرای قطعاتی از آلبوم «ناگفته» می‌پردازند و برخی از کارهای خاطره‌انگیز استاد ناظری با تنظیم جدید به مخاطبان ارائه می‌شود. از ویژگی‌های مثبت این کنسرت، اجرای مثنوی با شیوه سنتی آن، یعنی بداهه‌خوانی است.

    پدرام فریوسفی (ویولن)، میثم مروستی (ویولا)، امین غفاری (ویولا)، آتنا اشتیاقی (ویولن سل)، فرهاد صفری (زروان، کارنگ)، شهریار نظری (دف و بم باژ)، مهرناز شاه‌محمدی، شیوا سروش و الهه حیدری (گروه کر) اعضای گروه «ناگفته» را تشکیل می دهند.

    کنسرت کرج، بیست و نه و سی‌ام بهمن ماه در سالن شهیدان نژادفلاح برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=100219
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *