×
×

یزدانی به اتهامات پولاد کیمیایی پاسخ داد

  • کد نوشته: 95048
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳۰ام آذر ۱۳۹۴
  • ۰
  • رضا یزدانی از اثرگذاری ناصر عبداالهی بر موسیقی پاپ سخن گفت و درباره روحیات او و خاطراتی از دوستی هفت ساله‌‌شان نکاتی بیان کرد. او همچنین قضاوت درباره اظهارات پولاد کیمیایی درباره دلایل تعطیلی «دنده معکوس» را به مردم واگذار کرد. رضا یزدانی، خواننده و آهنگساز، ناصر عبداللهی را خواننده‌ای اثرگذار بر موسیقی پاپ توصیف […]

    یزدانی به اتهامات پولاد کیمیایی پاسخ داد
  • رضا یزدانی

    رضا یزدانی

    رضا یزدانی از اثرگذاری ناصر عبداالهی بر موسیقی پاپ سخن گفت و درباره روحیات او و خاطراتی از دوستی هفت ساله‌‌شان نکاتی بیان کرد. او همچنین قضاوت درباره اظهارات پولاد کیمیایی درباره دلایل تعطیلی «دنده معکوس» را به مردم واگذار کرد.

    رضا یزدانی، خواننده و آهنگساز، ناصر عبداللهی را خواننده‌ای اثرگذار بر موسیقی پاپ توصیف کرد و گفت: صدای ناصر عبداللهی صدایی خاص بود که شبیه آن را نداریم. آنی که در صدای ناصر عبداللهی بود و گرمی صدایش و حالتی که در آوای او بود، از او خواننده‌ای تاثیرگذار و متفاوت ساخته بود.

    رضا یزدانی سابقه دوستی‌اش با ناصر عبداللهی چنین شرح می‌دهد: آشنایی من با ناصر عبداللهی به سال ۱۳۷۸ برمی‌گردد، زمانی که من در حال آماده کردن اولین آلبومم «شهر دل» بودم.
    کمپانی دارینوش در آن زمان تهیه کننده آلبوم من و ناصر بود و آشنایی ما از آنجا شکل گرفت. زمان زیادی را با هم می‌گذراندیم. دور هم جمع می‌شدیم، ساز می‌زدیم و می‌خواندیم.
    یادم هست در زمان ضبط آلبوم شهر دل، که در استودیوی صبا ضبط می‌شد، ناصر به همراه یاور مراد نوازنده دف آلبوم شهر دل، به استودیو آمد.
    او آهنگ ناصریا را با گیتار و خواند و ترجمه کرد. ناصر از من خواست تا آوای اول ترانه (لای لا لای لای) اول ناصریا را من بخوانم و معتقد بود چون صدای من خش‌داراست، مناسب این آهنگ است اما من به این دلیل که هنوز اولین آلبومم منتشر نشده بود و حضور مستقلم را در عرصه موسیقی اعلام نکرده بودم، همکاری را به زمان دیگری موکول کردم.

    رضا یزدانی، ناصر عبداللهی را انسانی آرام و دوست داشتنی توصیف می‌کند و در تشریح روحیات او می‌گوید: ناصر انسانی با روحیه مثبت بود، بد و بیراه و فحش در قاموس کلمات او نبود. اگر او زنده بود آلبوم‌های زیبایی خلق می‌کرد.

    رضا یزدانی در پاسخ به پرسشی درباره همکاری‌اش با فیلم « دنده معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی و اظهارات پولاد کیمیایی درباره دلایل شکست پروژه و گرفتن انگشت اتهام به سوی رضا یزدانی، گفت: من علاقه‌ای ندارم درباره حواشی صحبت کنم.
    امسال دو فیلم از من در جشنواره فجر حضور دارد. فیلم «آه ای عبدالحلیم» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسم‌پور، که در این فیلم، من به همراه پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی بازیگران اصلی فیلم هستیم.

    فیلم دیگر من در جشنواره امسال «آفتاب نیمروز» با تهیه‌کنندگی و بازیگری شهاب حسینی است که در این فیلم من و شهاب حسینی با یکدیگر روی اسیتج یکی از ترانه‌های من را اجرا کرده‌ایم. این مردم هستند که با دیدن این فیلم‌ها به خصوص «آه ای عبدالحلیم» درباره نحو‌ه‌ی کار من، قضاوت خواهند کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=95048
       
    برچسب ها رضا یزدانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *