×
×

انتشار آلبوم جدید سون تا پیش از نوروز ۱۳۹۶

  • کد نوشته: 136360
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۷ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی پاپ «سون» به خوانندگی «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی»، پیش از آغاز سال جدید، تازه ترین اثر خود را راهی بازار موسیقی کشور می کند.+قطعه «دیره»، به زودی از گروه سون منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت

    انتشار آلبوم جدید سون تا پیش از نوروز ۱۳۹۶
  • گروه موسیقی سون

    گروه موسیقی سون

    گروه موسیقی پاپ «سون» به خوانندگی «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی»، پیش از آغاز سال جدید، تازه ترین اثر خود را راهی بازار موسیقی کشور می کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم تازه گروه موسیقی «سون»، مراحل نهایی تولید خود را پشت سر می گذراند و قرار است تا پیش از نوروز ۱۳۹۶ این اثر به انتشار برسد. به گفته «آرش قنادی»، این آلبوم اتفاقی مهم در همه دوران کاری و هنری گروه «سون» است و برای این گروه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

    همچنین اعضای این گروه، قطعه «دیره» را برای انتشار آماده کرده اند که آهنگسازی آن را «امیر قنادی» بر عهده داشته است و بر ترانه‌ای از «علیرضا پیروزی» به اجرا در آمده است. همچنین «آرش قنادی» و «کیارش پوزشی» تنظیم کنندگان این اثر می باشند. میکس و مسترینگ این قطعه را نیز «فرید ونده زاد» و«Ozer yener» انجام داده اند. ناگفته نماند قطعه «دیره»، به زودی منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    شایان ذکر است که اعضای گروه «سون» در سریال «زمانه» به کارگردانی «حسن فتحی»، حضور داشته اند که از اتفاقات مهم دوران هنری این گروه بوده است. قطعات منتشر شده در این سریال با صدای اعضای گروه، در بخش هایی به شدت مورد توجه دوستداران موسیقی و طرفداران این گروه قرار گرفت. گروه «سون»، در حال حاضر در استانبول به سر می برند و مشغول اتمام مراحل پایانی تولید آلبوم خود هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=136360
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *