×
×

استاد شجریان: سلام من را به همه برسانید!

  • کد نوشته: 135078
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۵
  • ۶ دیدگاه
  • همایون شجریان، در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود، از مراقبت‌ها و رسیدگی‌های پزشکی و بهتر شدن حال پدرش خبر داد. به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، همایون شجریان عکسی از خودش و دخترش (یاسمین) در کنار استاد شجریان منتشر کرد. این خواننده موسیقی ایرانی به همراه این عکس نوشت: «دوستان عزیز و گرامى با […]

    استاد شجریان: سلام من را به همه برسانید!
  • همایون شجریان، در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود، از مراقبت‌ها و رسیدگی‌های پزشکی و بهتر شدن حال پدرش خبر داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، همایون شجریان عکسی از خودش و دخترش (یاسمین) در کنار استاد شجریان منتشر کرد. این خواننده موسیقی ایرانی به همراه این عکس نوشت:

    «دوستان عزیز و گرامى با سلام و آرزوى شادى و سلامتى براى شما مهربانان همیشگى و با سپاس بیکران از این که حال پدر را جویا هستید و برایشان آرزوى سلامتى مى‌کنید، هربار که از کنسرت‌هاى شهرستان باز می‌گردم براى خوشحال کردن ایشان از لطف و احوال‌پرسى شما مى‌گویم، و همیشه با لبخند و سپاسگزارى از لطف‌تان، مى‌گویند که سلام من را به همه برسان. عزیزان رسیدگى‌ها و مراقبت‌هاى ویژه پزشکى از پدر به شدت ادامه داشته و باعث شده که حال ایشان بهتر شود و ما هم امیدوارتر. از پانزده سال پیش تا به امروز پزشکان عزیز زیادى مسئولیت درمان‌هاى پدر را برعهده داشته‌اند که دست تک تک شان را مى‌بوسم و خود را مدیون‌شان مى‌دانم. از آوا جان مشکاتیان عزیز و همیشه مهربانم بسیار بسیار سپاسگزاریم که چند ماه است با وجود مشغله‌هاى زیادى که دارد، تا بازگشت همسر پدر از سفر با عشق و صبورى شبانه روز و تمام وقت به همراه پرستارهاى ویژه از ایشان مراقبت و کارهاى شان را مدیریت مى‌کند. سپاس دیگرمان از وزیر بهداشت جناب دکتر هاشمى‌ست که از روز اول دوستانه و بى‌توقع اجازه ندادند که در منزل براى مراقبت‌ها و رسیدگى‌هاى پزشکى از پدر دچار مشکل شویم. دعاهاى شما عزیزان و لطف‌تان بزرگ‌ترین دلگرمى‌هاست، براى‌تان بهترین آرزوها را دارم، هر کجا که هستید شاد و برقرار باشید.

    عکس: سلفى یاسمین با به قول خودش باباجى و بابا.»

    https://musiceiranian.ir/?p=135078
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *