×
×

به آهنگسازی «حسین سلیمانی»

  • کد نوشته: 126316
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۶ام آذر ۱۳۹۵
  • ۰
  • مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «چل‌چله» به آهنگسازی «حسین سلیمانی» و با صدای «مصطفی حسینی» و همخوانی «نوشین طافی»، چهارشنبه ۲۴ آذر از ساعت ۲۰:۳۰ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.+آلبوم «چل‌چله» به مناسبت هفتصدوهفتمین سالگرد ولادت «نعمت‌الله ولی» به این شخصیت بزرگ عالم عرفان تقدیم شده‌است.

    به آهنگسازی «حسین سلیمانی»
  • photo_2016-12-06_09-54-41مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «چل‌چله» به آهنگسازی «حسین سلیمانی» و با صدای «مصطفی حسینی» و همخوانی «نوشین طافی»، چهارشنبه ۲۴ آذر از ساعت ۲۰:۳۰ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم بعد از دو آلبوم «نگاه آشنا» و «روزهای خوب»، سومین اثر گروه «سایه‌سار» به سرپرستی «حسین سلیمانی» می‌باشد و نوازندگانی چون مسعود حبیبی (دف)، شاهو عندلیبی (نی)، حسین سلیمانی (کمانچه و کمانچه آلتو)، شهاب‌الدین آذین‌مهر (سه‌تار)، علی نعمت‌اللهی (تنبک و کاخن)، اسکندر شهریاری  (نی)، غنچه پیله‌وری (عود)، در تولید این اثر شرکت داشته‌اند.

    این آلبوم ۹ قطعه به نام‌های «عید نو»، «آواز با کمانچه»، «آب روان»، «سنگ خارا»، «بازبیا»، «تکنوازی سه‌تار»، «مست و دیوانه»، «آواز با نی» و «چل‌چله» دارد که توسط «نشر نوفه» در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد و اشعار آن بر غزلیاتی از مولانا، حافظ، فروغی بسطامی و عبدالله گمنام می‌باشد.

    شایان ذکر است که آلبوم «چل‌چله» به مناسبت هفتصدوهفتمین سالگرد ولادت «شاه نعمت‌الله ولی» به این شخصیت بزرگ عالم عرفان تقدیم شده‌است.

    https://musiceiranian.ir/?p=126316
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *